Webinar

Afholdt: Markedsføring via Amazon

Samspillet mellem Amazon og dine øvrige marketingaktiviteter på digitale kanaler.

Amazon er efter Google og Facebook allerede blevet den tredjestørste spiller inden for annoncering på verdensplan. Men hvordan kan din virksomhed øge sin profit på baggrund af denne udvikling? Er det overhovedet muligt at bruge Amazon som markedsføringskanal, hvis du ikke selv sælger på platformen? Og hvordan kan du forbinde alle dine marketingaktiviteter, så du når ud til dit publikum?

Nils Zündorf, Managing Director hos Europas største Amazon-bureau, factor-a, vil forklare om det store potentiale der er ved at inkludere Amazon i sin marketingstrategi, men han vil også via konkrete eksempler forklare om begrænsningerne og udfordringerne, der følger med.

Webinaret vil foregå på engelsk.

Oplægsholder

Nils har mere end 10 års erfaring som e-commerce konsulent og er specialiseret inden for udvikling af betalt annoncering. Tyske factor-a er Europas førende amazon-bureau. De hjælper virksomheder med at navigere på Amazon-markedet, forblive relevante, øge deres markedsandel og opnå langvarig vækst.

Factor-a

Nils Zündorf

Managing Director

Styrk din faglige profil

Marketing, salg, e-business og kundeadfærd. Få unik viden og erfaringer gennem nyheder, analyser og events fra specialister, ligesindede handelsvirksomheder og DI Handel hver uge.

Ja tak, giv mig unik viden

Cecilie Ishøi-Faerstain

Praktisk ansvarlig

  • Direkte +45 3377 3982
  • Mobil +45 2674 6638
  • E-mail cekr@di.dk

Tevin Lac

Fagligt ansvarlig

  • Direkte +45 3377 4589
  • Mobil +45 2221 9133
  • E-mail tela@di.dk

Kim Bruno-Lindby

Fagligt ansvarlig

  • Direkte +45 3377 3766
  • Mobil +45 4111 0111
  • E-mail kibl@di.dk