Webinar

Operationel kundeloyalitet i praksis

Få hele virksomheden med på vognen, når strategien skal udrulles.

Webinaret starter:

28.10.2021 09:00

Du får konkrete tips til, hvordan du sikrer, at dit CX-program bliver implementeret i hele organisationen fra direktion og salg til leverance og kundeservice. Vi giver vores bedste råd til at realisere din strategi, så den bliver mere end blot en slide i virksomhedens årlige PowerPoint-præsentation. Vi sætter fokus på konkrete værktøjer og taler vigtigheden af data og succesfuld strategi-implementering. Bliv inspireret til, hvordan du sammen med hele organisationen kan integrere kundefokus og et tilfredshedsprogram som en del af de daglige rutiner – uden følelsen af at blive målt og vejet konstant.

På webinaret får du indblik i, hvordan eurodan-huse forbedrede forholdet mellem kunde og medarbejder og fik påvist områder, hvor dialogen kunne optimeres ved hjælp af et operationelt NPS-program. Du får en smagsprøve på, hvad du kan forvente på Spor 2 ”For dig, som allerede er i fuld gang” til NPS Summit 2021. Du kan under webinaret løbende stille spørgsmål i en åben dialog.

Værter: Peter Tranberg Møller CCO, nps.today, Klaus Lund, CEO, Klaus Lund & Partnere, Jesper Krogh Jørgensen, CEO, CXO.

Styrk din faglige profil

E-handel, marketing, B2B salg og kundeoplevelser. Få unik viden og erfaringer gennem nyheder, analyser og events fra specialister, ligesindede handelsvirksomheder og DI Handel hver uge.

Ja tak, giv mig unik viden

Anne Rosted

Praktisk ansvarlig

  • Direkte +45 3377 3091
  • Mobil +45 3123 9646
  • Send e-mail  

Søren Münster

Fagligt ansvarlig

  • Direkte +45 3377 4822
  • Mobil +45 2674 7014
  • Send e-mail