Operationel kundeloyalitet i praksis
Få hele virksomheden med på vognen, når strategien skal udrulles.
Du får konkrete tips til, hvordan du sikrer, at dit CX-program bliver implementeret i hele organisationen fra direktion og salg til leverance og kundeservice. Vi giver vores bedste råd til at realisere din strategi, så den bliver mere end blot en slide i virksomhedens årlige PowerPoint-præsentation. Vi sætter fokus på konkrete værktøjer og taler vigtigheden af data og succesfuld strategi-implementering. Bliv inspireret til, hvordan du sammen med hele organisationen kan integrere kundefokus og et tilfredshedsprogram som en del af de daglige rutiner – uden følelsen af at blive målt og vejet konstant.
På webinaret får du indblik i, hvordan eurodan-huse forbedrede forholdet mellem kunde og medarbejder og fik påvist områder, hvor dialogen kunne optimeres ved hjælp af et operationelt NPS-program. Du får en smagsprøve på, hvad du kan forvente på Spor 2 ”For dig, som allerede er i fuld gang” til NPS Summit 2021. Du kan under webinaret løbende stille spørgsmål i en åben dialog.
Værter: Peter Tranberg Møller CCO, nps.today, Klaus Lund, CEO, Klaus Lund & Partnere, Jesper Krogh Jørgensen, CEO, CXO.
Styrk din faglige profil
E-handel, marketing, B2B salg og kundeoplevelser. Få unik viden og erfaringer gennem nyheder, analyser og events fra specialister, ligesindede handelsvirksomheder og DI Handel hver uge.