Sådan bruger du ESG i et kommercielt perspektiv
Hvordan styrker danske virksomheders deres konkurrenceevne i de kommende år, og hvordan sikrer vi vores fortsatte position som leverandører til de store koncerner?
Det er indiskutabelt, at ESG og den grønne omstilling kommer til at præge markedsvilkårene i de kommende år.
I dagens paneldebat vil det blive vendt og drejet, hvordan ESG kan bruges i et kommercielt perspektiv.
Eksempelvis:
- Hvad betyder ESG for konkurrenceevnen, særligt for maskin- og anlægsbyggere?
- Hvordan kan du bruge ESG datadrevet i din markedsføring?
- Hvordan kan du positionerer dig stærkt på tværs af kundens organisation, når der er forskellige fokusområder fra indkøb, produktion og leverance?
- Kan du allerede nu sikre en bedre position i fremtiden, hvis du tager ESG alvorligt?
- Kan ESG have betydning for virksomhedens værdiansættelse set fra en kapitalfond?
- Hvordan er processen, hvordan kommer du i gang med ESG?
Gæsterne i studiet vil give både strategiske og operationelle perspektiver på ESG i et kommercielt perspektiv
Deltagerne til denne paneldebat vil være følgende:
- Frederik E. Aackermann, Partner Dansk Ejerkaptial
- Bjarne Bach, Partner i Viegand Maagøe & leder ESG-strategiafdelingen
- Hans Løjborg, Partner Mindmill
- Søren Münster, DI Handel