Webinar

Sådan kickstarter du din optimeringsproces og skaber grundlaget for et succesfuldt website

Hvis virksomhedens hjemmeside skal have en bedre performance, så kræver det en egentlig optimeringsproces og ikke kun enkelte indsatser. Det kan være kompliceret, men det behøver ikke at være svært, for processen er faktisk relativ enkel.

Foto: GettyImages

Hør optimeringsekspert Ole Gregersen fortælle om de udfordringer virksomheder oftest løber ind i og hvordan de afmonteres. Få præsenteret en optimeringsproces du kan bruge i din virksomhed inkl. hvad der skal til for at få succes med den - uanset om din omsætning er 1 million eller 100 millioner. Få mere ud af trafikken til websitet og gå fra enkelte sporadiske A/B split-test til at etablere en eksperimenterende kultur. Webinaret er optakt til Conversionboost 2023 som afholdes den 21. marts 2023.

Ole Gregersen

Optimering af online kunderejser er Ole Gregersens speciale. Igennem brugerdata, adfærdsdesign og User Experience arbejder han med at omsætte besøgende til betalende kunder. Ole er desuden grundlægger af Conversionboost konferencen.

Oplægsholder

Kim arbejder primært med e-handel og ny teknologi, som kan understøtte fremtidens handel på tværs af B2B, B2G og B2C.

Kim Bruno-Lindby

Chefkonsulent