Webinar

Sådan kommer du i gang med Google Analytics 4

Google Analytics 4 er Googles svar på fremtidens værktøj til webanalyser på tværs af devices, som imødekommer forbrugeres og politikeres krav om mere privacy, men hvad er GA4 helt nøjagtigt, hvad er godt og skidt, og hvordan kommer du i gang? Det er noget af det, du kan blive klogere på til vores webinar i april.

Bruger din virksomhed Google Analytics på jeres hjemmeside?
Så har I dette til fælles med 9 ud af 10 virksomheder i Danmark.

Men nu har Google lanceret en helt ny version af Google Analytics - og ikke meget er, som det plejer. Den nye version hedder Google Analytics 4, eller GA4 i daglig tale, og er bygget på en helt ny sporingsmodel, som skal imødekomme fremtidens behov og udfordringer i forhold til webanalyse.

Du kan stadig nå at være blandt de første virksomheder til at komme i gang og dermed få et forspring i datakapløbet, men skiftet sker ikke af sig selv og kræver, at du aktivt tager stilling til en række ting.

På dette webinar vil vi i samarbejde med marketingbureauet Become klæde dig på til disse beslutninger ved at komme omkring følgende punkter:

  • Hvad er GA4 helt nøjagtigt, og hvordan er det anderledes end den gamle version - på godt og ondt?
  • Bør man skifte til GA4? Og i så fald hvordan og hvornår?
  • Hvordan bruger man GA4 til at få uvurderlig indsigt i markedsføring og brugeradfærd?

Oplægsholder

Andreas Solgaard er en af landets mest anerkendte undervisere inden for webanalyse og digital markedsføring. Andreas kender (næsten) alle indstillinger i både Google Analytics, Google Ads, og hvad du ellers kan finde af værktøjer, der handler om data og optimering af digital tilstedeværelse.

Become

Andreas Solgaard

Partner

Styrk din faglige profil

E-handel, marketing, B2B salg og kundeoplevelser. Få unik viden og erfaringer gennem nyheder, analyser og events fra specialister, ligesindede handelsvirksomheder og DI Handel hver uge.

Ja tak, giv mig unik viden