Webinar

Sådan måler og skaber du gode resultater for dine messer

Vil du have mere succes med dine messer? Så skal du deltage på dette webinar, hvor vi vil gøre dig klogere på hvad, hvordan og hvorfor, du skal måle på din messedeltagelse.

Messer er en unik mulighed for din virksomhed til at fremvise dine produkter, udvide dit netværk og generere nye leads. Med den rette strategi kan en messedeltagelse være en afgørende faktor for vækst og succes, men det kræver, at du som virksomhed er opmærksom på, hvor meget aktiviteterne og personalet på din stand betyder.

Derfor vil vi på dette webinar forklare og illustrere, hvordan en datadrevet tilgang vil klæde dig på til at få endnu mere succes med din næste messe. For tænk hvis du fik nedenstående feedback fra dit team?  

  • ”Aldrig før har vores standpersonale været så godt forberedte, og vidst hvad de skulle”
  • ”Vi følte os trygge, og der var godt styr på det hele”
  • ”Vi har aldrig før talt med så mange kvalificerede leads. Standen tiltrak de rigtige og ikke softice-spiserne”  

Tilmeld dig nu og lær hvordan data kan løfte din messedeltagelse til næste niveau.

Oplægsholder

Jakob Dyrbye er indehaver af Faust Dyrbye og det helt nystartede The Trade Show Academy. Jakob er en af Danmarks førende messeeksperter med knap 30 års erfaring fra branchen fra ind- og udland. Her taler vi både standdesign, kunderejser, observation ude i hallerne – og meget mere til. Jakob har holdt foredrag, seminarer, workshops og kick-off’s siden 2009 og er bare rigtig passioneret omkring alt, der handler om iscenesættelsen af det personlige møde.

Jakob Dyrbye

Indehaver af Faust Dyrbye