Hvordan digitaliserer du køb i din B2B webshop?
Hvordan etablerer du en B2B webshop med integration til dit ERP system, så ordrer kan automatiseres? Få inspiration og tips til hvordan fra Sørensen Læder.
Med den rette løsning, proces og forberedelse kan du få en standard ERP integreret webshop og hurtigt blive klar til at håndtere dine ordrer online. Hos Dynamicweb kaldes konceptet ”Turnkey”, og vi tager dig sikkert fra start til slut.
Sådan fik Sørensen Læder digitaliseret og automatiseret sin ordrestyring
Ligesom mange andre B2B virksomheder kæmpede Sørensen Læder med en kompleks ordre proces. De blev introduceret til Dynamicweb's turnkey koncept, hvilket resulterede i en digital ordre platform med integration til Business Central, som har skabt stor værdi for deres kunder og effektiviseret interne arbejdsgange.
Til webinaret møder du Peter Søndergaard fra Sørensen Læder, der fortæller hvorfor de besluttede at få en B2B webshop med integration til Business Central, og hvordan deres nye digitale platform har manifesteret sig i virksomheden, hos sælgerne og hos kunderne.
Han deler sin erfaring med Dynamicweb’s turnkey løsning som led i virksomhedens digitale transformation og hvordan løsning understøtter deres fremtidige digitale vækst.
Højdepunkter fra webinaret:
- Nyeste indsigter fra B2B ehandel
- Mød Sørensen Læder, der fik digitaliseret og automatiseret sin ordrestyring
- Demo: Se en turnkey løsning i brug
- Turnkey process og krav
- Q&A
Webinaret afholdes af DynamicWeb i samarbejde med DI Handel.
Styrk din faglige profil
E-handel, marketing, B2B salg og kundeoplevelser. Få unik viden og erfaringer gennem nyheder, analyser og events fra specialister, ligesindede handelsvirksomheder og DI Handel hver uge.