Webinar

Salg af marketingpakker til leverandører i webshoppen

Vil du sælge reklameplads på dine instore skærme, annoncer i liveshopping events, bedre ranking i søgeresultater i webshoppen eller noget helt fjerde? Uanset hvad, klæder vi dig på til at få succes med det nye forretningsben.

”Vendor advertising”, ”retail as media” eller ”retail media networks” – kært barn har mange navne. Uagtet hvad du kalder det, er det en enkel måde at øge bundlinjen. Klassisk detailhandel har udnyttet dette i mange år, hvor de til leverandører har solgt alt fra gode placeringer i butikker til reklameplads i tilbudsaviserne. Webshoppen og de digitale kanaler er oplagte reklameplatforme for dine leverandører som gerne vil have øget fokus på netop deres produkter som sælges i dine igennem dine kanaler. Spørgsmålet er om du udnytter potentialet?

Er din webshop klar til at sælge reklameplads til dine leverandører?

Din digitale forretning har et væld af uudnyttede muligheder for at skabe indtægter, og på dette webinar fortæller Lars Christensen fra Vertica om, hvordan du skaber værdi for dig selv og for dine kunder gennem vendor advertising. 

På dette webinar kan du blive klogere på,

  • Mulighederne med ”vendor advertising”
  • Hvad andre succesfulde virksomheder har gjort. Både B2B og B2C
  • Hvem kan gøre det og hvad er potentialet
  • Hvilke ”reklamepakker” kan man egentlig sælge - klassisk detailhandel vs. salg i digitale kanaler
  • Hvordan kommer din virksomhed i gang

Vi glæder os til at mødes med dig online.

Oplægsholder

Lars har haft sin gang i dansk ecommerce i mere end 20 år. Han har hjulpet flere af Danmarks største virksomheder – både inden for B2B og B2C – med at øge sine digitale omsætninger og har flere gange fungeret som jurymedlem ved E-handelsprisen og Danish Digital Awards.

Lars Christensen

Partner, Vertica

Oplægsholder

Tevin Lac har i de seneste tre år arbejdet med projektet E-eksport via Online Markedspladser. Han er derudover Head of E-commerce i DI.

Tevin Lac

Seniorchefkonsulent, Fagleder, Digital handel / Head of e-commerce

Oplægsholder

Kim arbejder primært med e-handel og ny teknologi, som kan understøtte fremtidens handel på tværs af B2B, B2G og B2C.

Kim Bruno-Lindby

Chefkonsulent