Webinar

Webinar: Kan robotter lave god marketing?

Velkommen til et webinar om marketing automation, post-corona marketing og om marketing helt generelt. Automatisering er en uundgåelig del af marketing i dag - også når vi vil trække nye kunder ind i butikken. Men hvordan lykkes vi med det?

Emne:

Marketing automation har historisk været begrænset til e-mail, men den teknologiske udvikling har åbnet et slaraffenland af muligheder og i dag kan alle tænkelige former for markedsføring automatiseres. Film, billboards, tryksager, ja selv chefens ansigt kan automatiseres, så hun siger præcis det, man gerne vil have hende til. 

Vores webinar om marketing automation handler om de mange muligheder, de nyeste tendenser og om hvordan det bliver et værktøj til vækst. 

Hvad vil vi komme ind på:

  • Vi ser på, hvor den teknologiske udvikling er lige nu, og hvordan marketing automation har taget sig ud historisk.
  • Vi gennemgår, hvordan marketing automation kan bruges internt og eksternt.
    Internt til at effektivisere processer og eksternt til at sikre kunderne relevante oplevelser.
  • Vi diskuterer forskellen mellem kontekstuel marketing og personaliseret marketing, og dykker ned i skismaer om data. Kan det lade sig gøre at være konstant relevant for hver enkelt af sine kunder uden et bugnende CRM-system? For få år siden var svaret nej. Det er det ikke længere. 
  • Vi dykker ned i fordelene ved øget automatisering, mulighed for mere relevans og mere engagement, og skal også en tur upper-funnel med prospecting taktikker.
  • Slutteligt perspektiverer vi med et projekt for Coop, der sidste år vandt en Rambuk-pris for bedste Marketing Automation. Coop har automatiseret en stor del af deres markedsføring og har gjort sig mange værdifulde erfaringer.

Målgruppe: 

Webinaret henvender sig hovedsageligt til marketingchefer og ansvarlige for marketing i danske virksomheder med +25 ansatte.

Format: 

45 - 60 min. samtale. 

Michael Jeppesen er direktør og kreativ chef hos MUST. Han interviewer Dennis Bøgestad Laursen, digital chef, der rådgiver MUSTs kunder strategisk omkring marketing automation og har udviklet platformen, Render, et produktions og distributions automation værktøj.

Der bliver mulighed for at stille spørgsmål. 

Styrk din faglige profil

E-handel, marketing, B2B salg og kundeoplevelser. Få unik viden og erfaringer gennem nyheder, analyser og events fra specialister, ligesindede handelsvirksomheder og DI Handel hver uge.

Ja tak, giv mig unik viden