Back to work: Hvordan sikrer du dine medarbejderes trivsel?
Efter et forår præget af hjemmearbejde og ændrede arbejdsrutiner begynder ”den normale” hverdag igen at banke på. Tempoet skal op og hjulene atter i gang. Men hvordan kommer dine medarbejdere bedst muligt tilbage, så trivsel og forretning går hånd i hånd?
Trivsel og økonomi hænger uløseligt sammen. Trivsel, håndtering af sygefravær og arbejdsmiljø har vist sig at være vigtige medspillere i at kunne bevare og kickstarte en sund forretning. Det er derfor vigtigt, at din virksomhed får bevaret den sunde trivsel, når hverdagen vender tilbage efter både en Corona pandemi, som fortsat sætter sin aftryk, og en måske lang sommerferie.
DI Handel, DI Service, DI Digital og DI Rådgiverne er derfor gået sammen om at sætte fokus på disse komplimenterer modsætninger den 09. september kl. 10.00.
Vi har inviteret Henrik Pedersen CEO GA – Group A/S og Kirsten Løvschall CEO Stopsygefravær.nu som oplægsholdere. Kirsten kommer med det faglige indspark til medarbejdertrivsel, og Henrik vil sætte faglighed overfor forretningsvinklen med sin baggrund som mangeårig leder i både engros og detail. En spændende dialog, som vil klæde dig på til at komme i gang igen, sikre trivsel og samtidig øge din omsætning.
I løbet af webinaret kommer Kirsten og Henrik bl.a. ind på:
Dialogmodel – har vi de samme interesser?
Stresstrappen – et dialog redskab
Bedre arbejdsmetoder så det tilgodeser forretning, fællesskab og helbred
- Læring
- Hjemmearbejde og pauser
- De 7 årsager
Chatten vil være åben efterfølgende for besvarelse af de spørgsmål, der måtte være relevante.
Målgruppe
Arbejdsmiljørepræsentanter, ledere og HR.