Webinar

Bliv skarp til online salgsmøder

Til online salgsmøder kan skærmen pacificere og lægge op til envejskommunikation. Bliv skarp på, hvordan du kan tage kontrol over salgsprocessen virtuelt og sælge mere.

Zoom, Teams og andre digitale platforme er flittigt blevet brugt og rost under Coronakrisen, men salget halter faretruende bagud, når det skal eksekveres online. Skærmen inviterer sælgerne til at pitche produkter, lave demoer og skrive tilbud alt for tidligt i salgsforløbet. En udfordring, som kan resultere i manglende engagement og co-creation af løsninger med kunderne, så købsbeslutningerne bliver baseret på pris fremfor værdi.

Sælgere bør derfor genbesøge grundlæggende kompetencer, som spørgeteknik, præsentationsteknik og naturligvis sikre at de fysiske og digitale rammer, hvis de vil have succes med deres online salgsmøde.

Til vores webinar kan du styrke dine kompetencer i virtuelt salg. Du vil bl.a. få tips til, hvordan du:

  • Aktivt lytter
  • Engagerer mødedeltagere
  • Effektivt forbereder virtuelle salgsforløb
  • Guider kunden igennem købsprocessen
  • Følger det komplekse salg i mål

Målgruppe

Salgschefer, salgsansvarlige, KAM’ere og salgskonsulenter.

Jens Lind-Winther

Jens Lind-Winther er Managing Partner i ValueSelling Associates, Inc med kommercielt ansvar for ValueSellings forretning i Danmark. I praksis guider Jens salgsteams i, at blive bedre til at sælge på værdi og ikke pris. Struktur, simple processer og effektive redskaber hjælper ValueSellings kunder til at vinde mere og bedre forretning hurtigere. ValueSelling Associates, Inc er organisationen bag ValueSelling Framework® salgsmetoden, der benyttes globalt af førende B2B salgsorganisationer indenfor industri, fremstilling, teknologi, finans mm.. Jens har arbejdet med salg i mere end 25 år. I 2007 blev han trænet i ValueSelling Framework® i hans daværende job hos Gartner, Inc.. I 2015 startede Jens det danske ValueSelling kontor op.

Styrk din faglige profil

E-handel, marketing, B2B salg og kundeoplevelser. Få unik viden og erfaringer gennem nyheder, analyser og events fra specialister, ligesindede handelsvirksomheder og DI Handel hver uge.

Ja tak, giv mig unik viden