10.08.18 DI Handel Nyheder

DI Handels favoritter til eCommerce Expo 2018

E-HANDEL/MARKETING: Med over 220 oplæg om e-handel og digital marketing til eCommerce Expo 26.-27. september 2018 i London, kan det være svært at vælge hvilke oplæg, der kan være relevante for netop din virksomhed. Fire konsulenter fra DI Handel giver dig derfor deres indspark til hvilke oplæg, de selv vil høre, indenfor deres arbejdsområder.

Med over 220 oplæg til eCommerce Expo er der plads til at sammensætte et program der matcher dine ønsker og behov. Oplæggene til eCommerce Expo spænder bredt og sikrer interessante take-aways for en bred vifte af arbejdsområder indenfor både salg, marketing, kundeservice og e-handel, det gælder både B2B som B2C. Konsulenterne Kim Bruno-Lindby, Tevin Lac, Joachim Nørgaard Strikert og Søren Münster fra DI Handel, der hver især har deres interesseområder, giver her deres indspark til hvilke oplæg, de vil høre.

Kim Bruno-Lindby

Interesseområde(r): E-handel

- Jeg glæder mig til London og eCommerce Expo, fordi det giver de perfekte rammer til, at netværke med de medlemmer som deltager. Vi kan lære rigtig meget af hinanden, men naturligvis også af de mange interessante oplæg på konferencen. Jeg vil koncentrere mig om teknologi- og omnichannel spor og glæder mig til bl.a. at høre:

Tevin Lac

Interesseområde(r): E-handel, analyser og kundeservice

- Jeg elsker e-handel trends og strategi, samt kundeservice, hvorfor jeg især glæder mig til at høre:

Joachim Nørgaard Strikert

Interesseområde(r): Analyser og betalingsløsninger

- Der er især to oplæg, som jeg ser som værende spændende og forventer at deltage i:

  • Det ene er Blockchain’s Rightful Place In eCommerce af Anthony Long, Global eCommerce & Digital Marketing Lead - Kimberly-Clark, da blockchain teknologien er super interessant, og jeg er nysgerrig på hvordan den kan spille ind i e-handlen.
  • Det andet er Making True Omni-Channel Payments A Reality af Abi Schmit, Client Service & Operations Director – Grass Roots, Angus Burrell, General Manager, UK – AltaPay, a VALITOR company og Christine Bailey, Chief Marketing Officer – Valitor, da betalinger skal være sikre og troværdige uanset salgskanal – så et bud på hvordan man opsætter omni-channel betalinger for at øge kundernes troværdighed er interessant.

Søren Münster

Interesseområde(r): Salg og markedsføring

- Jeg følger meget med i AI og er derfor meget interesseret i at høre, hvordan kunstig intelligens kan bruges til at optimere salgs- og marketingarbejdet. Derfor er det oplagt for mig at høre IBM tale om Watson og høre hvilke nye cases de kan fremlægge i oplægget:

- Hvis du overvejer at mødes med andre virksomheder kan du med fordel kigge på messens 1-2-1 møder. Her kan du skrive dig på listen og se hvilke andre virksomheder som åbne for dialog om samarbejde eller erfaringsudveksling.

Tag med DI Handel til eCommerce Expo

I år er det muligt for DI Handels medlemmer at tage på studietur til eCommerce Expo med DI Handel. Ud over konferencen arbejdes der lige nu på en række netværksaktiviteter, som for eksempel virksomheds- og butiksbesøg, erfa-udveksling, netværksmiddag og andre sociale aktiviteter. Det fulde program vil blive offentliggjort snarest.

Studieturen til eCommerce Expo i London er afholdt.
Se andre events her: Events og Netværk

 

Relateret