DI Handel Nyheder

Oplev over 220 oplæg om e-handel og digital marketing på to dage

E-HANDEL: Programmet til eCommerce Expo 26.-27. september 2018 er netop offentliggjort og indeholder 300+ talere, 220+ oplæg, 300+ udstillere og 12 scener. Hør bl.a. oplæg fra Orchard Mile, John Lewis og Heineken, samt mød udstillere, der tæller bl.a. IBM, Amazon og Magento. Konferencen er gratis at deltage i.

- Det er en suveræn mulighed for at spotte de sidste nye trends og teknologier i en tre-i-én konference med både e-handel, digital marketing og ad:tech. Deltagere får ét og samme sted mulighed for at blive front-runnere inden for det digitale felt - kun få timers transport fra København, siger Annette Falberg, branchedirektør i DI Handel.

Den 26.-27. september 2018 løber den årlige e-handelskonference eCommerce Expo af stablen i London, hvor over 12.000 deltagere samles. Alle har de interesse og erfaring for og med e-handel til fælles. Konferencen løber over to dage og giver deltagerne inspirerende oplæg samt et kæmpe udstillingsområde med relevante og nye innovative løsninger.

I år er det muligt for DI Handels medlemmer at tage på studietur til eCommerce Expo med DI Handel. Ud over konferencen arbejdes der lige nu på en række netværksaktiviteter, som for eksempel virksomheds- og butiksbesøg, erfa-udveksling, netværksmiddag og andre sociale aktiviteter. Det fulde program vil blive offentliggjort snarest.

Du kan tilmelde dig lige her: Studietur til eCommerce Expo i London.

Bliv opdateret på de seneste innovationer og tech trends

Konferencens program er delt op i fem kategorier: Keynote, Omnichannel, Cross Border, Delivery and Logistics og Customer and Personalisation.

- Konferencen berører de mest højaktuelle emner inden for e-handel, digital marketing og ad:tech. Der er bl.a. oplæg og sessioner, der tager fat i, hvordan virksomheder kommer i gang med e-eksport, kundens vigtighed, omnichannel udfordringer og muligheder samt den ideelle kundeoplevelser for fremtidens kunder.

- Ydermere, kan de seneste innovationer og tech trends spottes til keynotes med ledende brands, som blandt andre Kimberly-Clark, HSBC og IBM, men også i det kæmpe messeområde hvor deltagere selv kan lure på brands, der er med på beatet indenfor den nyeste teknologi såsom Machine Learning, ERP’s, datafeed optimering, omnichannel værktøjer og betalingsløsninger, siger Annette Falberg.

Du kan tilmelde dig lige her: Studietur til eCommerce Expo i London.

Program

Keynote: Ekspertoplæg, case studier og paneldebatter fra ledende brands med et specielt fokus på de seneste innovationer og tech trends, der kommer til at forme fremtidens marketing og eCommerce. Se programmet her.

 

Omnichannel: Undervisningssessioner, hvor det især vil blive diskuteret, hvordan virksomheder bedst muligt kan overkomme udfordringer forbundet med Omnichannel, herunder konsekvente og gode kundeoplevelser på tværs af kanaler. Se programmet her.

 

Cross Border: Få tips til hvordan I starter jeres e-eksport. I kan få råd om estimeringer af størrelsen af samt mulighederne på et marked, seneste nyt om online markedspladser, værktøjer til lokaliseringsstrategier, lande-specifikke indsigter og praktiske guides til GDPR. Se programmet her.

 

Delivery and Logistics: Fokus vil her være på den næste generation af kunder, og hvordan den ideelle kundeoplevelse vil se ud for dem. Se programmet her.

 

Customer and Personalisation: Bliv klogere på hvordan du bygger bro mellem at konvergere kunder og bibeholde kunder, heriblandt indsigter på hvordan din virksomhed kan personalisere kundeoplevelsen og sikre, at kunden er i centrum. Se programmet her.

 

Se det fulde program til eCommerce Expo her.

 

 

Relateret