DI Handel Nyheder

Test dine idéer, inden du investerer

INNOVATION: I dag opstår og forsvinder markeder inden for få uger. Evnen til at træffe de rigtige beslutninger er derfor blevet forskellen på vækst og overlevelse. Lær hvordan du kan spare tid og penge ved at få testet dine ideer så hurtigt som muligt, inden du investerer i forretningsudvikling.

De eksisterende modeller inden for forretningsudvikling er ofte krævende, dyre og langsommelige. I samarbejde med konsulentvirksomheden pree.to, og det digitale bureau IIH Nordic har DI Handel sammensat en unik MasterClass i forretningsudvikling.

Som de første i Danmark tilbyder vi over to dage at give ledere praktisk erfaring i forretningsudvikling gennem pretotyping. Det vil sige, at I på egen hånd lærer at identificere, planlægge og virkeliggøre jeres egne tests og dermed styrke agiliteten i forretningsudvikling, salg og markedsføring eksponentielt – allerede under kurset.

Tim Vang, Co-founder af pree.to, er én af værterne til årets MasterClass. Han fortæller her, hvorfor du skal deltage i kurset.

Pretotyping: En hurtig, konkret og billig testmetode

Pretotyping er nemlig en effektiv og billig tilgang til udvikling, der har vist sig at være en bæredygtigt metode til innovation. Som virksomhed kan I med denne testmodel afprøve jeres ideer på markedet og på basis heraf træffe de rigtige beslutninger. Denne metodes styrke er bl.a. de hurtige resultater og koster samtidig ikke en formue. For nogle ideer skal forfølges, andre skal ændre retning og atter andre må lade livet i denne proces.

Relateret