3 steps mod co-creation salg
SALG: Kunden har et behov, du har et produkt. Kunden har et problem, du har en værdiskabende løsning. Størstedelen af nutidens B2B køb og salg følger dette symbiotiske Ying/Yang princip.
Men nye vinde blæser i begge ender af købsprocessen, og det vil redefinere sælgerens rolle og værdien de bidrager med, påpeger professor ved Antwerpen Business School og pioner inden for co-creation salg, Regis Lemmens, der 4. februar gæstede Danmark ved en salgskonference arrangeret af DI Handel og konsulenthuset Intenz.
I nedenstående video giver han sit bud på 3 steps til co-creation salg.

Professor ved Antwerpen Business School og pioner inden for co-creation salg, Regis Lemmens giver sit bud på 3 steps til co-creation salg.
IntenzFlere top-forskere kommer til Danmark
Ønsker du mere af den nyeste viden om internationale trends i salget? Så glæd dig til april, hvor to top-forskere fra USA og Frankrig kommer til Danmark. Her kan du høre om digitalisering og sales enablement, samt strømligning mellem salg og indkøbsfunktionen.
Læs mere: Løft jeres strategiske salg