06.03.19 DI Handel Nyheder

Skru ned for fornemmelsen og op for fakta

E-HANDEL: Hvis kundeoplevelsen skal forbedres, skal salg optimeres baseret på data. Webanalytics specialist fortæller hvordan.

Medarrangør af ConversionBoost Ole Gregersen har taget en snak med Google Analytics ekspert Simo Ahava. I interviewet kan du bl.a. høre Simo fortælle om at tilpasse analytics til organisationen, om at dele ansvaret for at indsamle og udnytte data og om de udfordringer virksomheder står overfor, når de gerne vil blive mere data-drevne i deres optimering af Customer Experience og online salg.

Hør mere om data

Den 19. marts 2019 kan du høre mere om, hvordan din virksomhed kan forbedre kundeoplevelsen med brug af data, når  otte skarpe specialister præsenterer deres nyeste erfaringer med at øge salg og konvertering til ConversionBoost – en hel dag om konverteringsoptimering og online vækst.

Læs mere og tilmeld dig her: ConversionBoost 2019

Relateret