20.05.19 DI Handel Nyheder

Mismatch mellem salg, sved og kundeoplevelser

Hvad er mon årsagen til, at salg nogle gange knokler for at give kunderne værdi, og de alligevel vender retur og fortæller om en dårlig oplevelse?

I Projekt Morgendagens Salg ser vi bl.a. på salg på tværs af kunderejsen, siger Market Director Peter Aakjær Jensen fra Customer Agency.

Market Director Peter Aakjær Jensen fra Customer Agency.

Relationen mellem salg og kunder er blevet mere kompleks, og selv om salg knokler for at give kunderne værdi, så vender kunderne nogle gange retur og fortæller, de har haft en dårlig oplevelse. Hvad kan være årsagen til det? I Projekt Morgendagens Salg kigger vi bl.a. på salg på tværs af kunderejsen, siger Market Director Peter Aakjær Jensen fra Customer Agency, der er med i projektgruppen sammen med Copenhagen Business School, fagforeningen Business Danmark og DI Handel.

Læs mere: Projekt Morgendagens Salg 

Skrevet af:

Liv Thøger

Relateret