I DI har vi både viden, værktøjer og mange års erfaring med at understøtte og hjælpe danske virksomheder som din med at styrke deres digitale salg - både indenfor og udenfor landets grænser, blogger Sidsel Dyrholm Holst, branchedirektør for DI Handel.

16.04.21 DI Handel Nyheder

Få styr på webshoppens byggesten i gratis seminarrække

Virksomheder der har digitalt salg, i både Danmark og udlandet, har op til 3X mere indtjening per medarbejder end dem uden. Derfor håber jeg, at du efter at have læst dette indlæg, har mod på at komme i gang med eller optimere dit nuværende digitale salg, blogger Sidsel Dyrholm Holst, branchedirektør for DI Handel.

Kunder og forbrugere i både Danmark og udlandet har fået smag for at researche og købe over nettet. Og det gælder både i deres private og professionelle virke. 9 ud af 10 B2B-indkøbere bruger i dag internettet til indkøb og til at orientere sig inden et offline køb. Digitalt salg er dermed både relevant for B2C- og B2B salg.

Og efterspørgslen og behovet for at kunne sælge digitalt - både indenfor og udenfor landets grænser – er større end nogensinde.

Da corona lukkede verden ned, blev messer og kundemøder aflyst på stribe og verdensomspændende restriktioner lukkede butikker og andre fysiske salgskanaler, hvilket gjorde det svært for de danske virksomheder, at nå de udenlandske kunder og hente eksportordrer hjem.

Digitalt salg er blevet en gamechanger for din omsætning, din effektivitet, dit brand og din konkurrencekraft. DI Handels seneste e-handelsanalyse for B2B viser da også, at virksomheder, der har digitalt salg, har klaret sig bedre under coronakrisen end dem uden. Næsten en tredjedel af de virksomheder, der havde digitalt salg under krisen, har oplevet en stigning i omsætningen på godt 20 pct.

Så vi skal have flere med på rejsen, og vi skal optimere.

Din virksomhed skal også favne de digitale salgsmuligheder og følge med udviklingen, så du kan tjene mere og tabe mindre.

Og det vil vi selvfølgelig gerne hjælpe dig med.

I DI har vi både viden, værktøjer og mange års erfaring med at understøtte og hjælpe danske virksomheder som din med at styrke deres digitale salg - både indenfor og udenfor landets grænser.

I en virtuel seminarrække fra april til juni giver DI Handels eksperter og samarbejdspartnere dig indsigt i webshoppens byggesten, så du kan komme i gang med eller optimere dit digitale salg.

Så gør digitalt salg til din vækstmotor – hellere i dag end i morgen.

Jeg håber, at du er overbevist.

Se hele seminarrækken lige her: Digitalt salg

FÅ HJÆLP TIL DIT DIGITALE SALG

28. april 2021 kl. 13.00-14.30 | Hvordan optimerer du din webshop til m-commerce? TILMELD DIG 

11.maj 2021 kl. 13.00-14.00 | Valg af e-handelsplatform TILMELD DIG

18. maj 2021 kl. 09.00-10.00 | Optimering og automatisering af driften i din webshop | TILMELD DIG

20. maj 2021 kl. 13.00-14.00 | Praktisk e-handelsjura | TILMELD DIG

21. maj 2021 kl. 09.00-10.30 | Kan du sælge digitalt uden at digitalisere din forretning? TILMELD DIG

01. juni 2021 kl. 10.00-11.00 | Sådan kommer du i gang med visual search i din webshop | TILMELD DIG

03. Juni 2021 kl. 09.00-10.00 | En succesfuld transformation til B2B e-handel: DINEX | TILMELD DIG

Styrk din faglige profil

E-handel, marketing, B2B salg og kundeoplevelser. Få unik viden og erfaringer gennem nyheder, analyser og events fra specialister, ligesindede handelsvirksomheder og DI Handel hver uge.

Ja tak, giv mig unik viden

Sidsel Dyrholm Holst
Skrevet af:

Sidsel Dyrholm Holst

Relateret indhold