Den 16. september 2021 slår vi dørene op for årets CX Day. Mød bl.a. Heidi Boye fra Too Good To Go.

25.05.21 DI Handel Nyheder

”Dine kundeoplevelser skal først og fremmest matche kundens behov”

Mød Country Manager Heidi Boye fra Too Good To Go i denne uges Q&A. Hun er oplægsholder til CX Day den 16. september, hvor vi stiller skarpt på fremtidens kundeoplevelser.

Den 16. september 2021 slår vi dørene op for årets CX Day. Her sætter vi i samarbejde med Wilke og PeopleTeam fokus på balancen mellem det digitale og menneskelige i mødet med kunden, og du får inspiration til, hvordan du sikrer et stærkere organisatorisk fokus på at skabe exceptionelle kundeoplevelser, der betaler sig.   

Læs mere og tilmeld dig her: CXday konference og Awardshow 2021

Programmet er spækket med passionerede eksperter, heriblandt Country Manager Heidi Boye fra Too Good To Go, en app, der forbinder kunder til restauranter og butikker, der har usolgt, overskydende mad.

Hvad er dit bedste råd til kundeoplevelser, der huskes?

”Skab nogle kundeoplevelser, som matcher dit brand og kundernes forventninger. Det handler om at indfri dine kunders forventninger. Og så kan du overraske i nogle af de kontaktpunkter, hvor du med en lille indsats kan levere et ekstra element til kundeoplevelsen. Men vigtigst af alt så skal det matche kundernes ønsker og behov. Ellers skaber det ikke værdi.”  

Læs også: Værdiværktøj kan hjælpe dig forstå dine kunders behov

Hvad er det vigtigste, at huske i arbejdet med kundeoplevelser?

”Altid start med kunden. Outside-in. Det handler som udgangspunkt i at forstå sine kunder og de kontaktpunkter man har med sine kunder. De virksomheder, som forstår at skabe den forståelse, vil i højere grad kunne lykkes med at give gode kundeoplevelser. Derfor er min anbefaling at komme ud af kontoret og møde kunderne, hvor de er. Med nysgerrighed og oprigtig interesse for at forstå dem.” 

Læs også: Butikspersonalet flyttede ind i kundeservice under nedlukningen

Hvad er din bedste succesoplevelse med en kunde?

”Det er altid en fornøjelse, når vores kunder er glade og tilfredse, hvilket størstedelen af vores kunder heldigvis er. Og så er det en endnu større fornøjelse, når en utilfreds kunde ender som loyal kunde. Vi elsker alle vores kundeservicehenvendelser, da det giver os mulighed for at tale med vores kunder. Både de glade og mindre glade. Hvis du kan imødekomme en kritisk kunde på den rigtige måde og løse personens udfordringer, så viser alle undersøgelser, at du fremadrettet får en langt mere loyal kunde.”  

Læs også: Sammenspil mellem medarbejder- og kundeoplevelsen forbedrer de økonomiske resultater

Oplev Heidi og 6+ andre inspirerende talere live

Udover Heidi Boye kan du til CX Day den 16. september bl.a. også møde Jan Hellesøe, Stine Ringvig Marsal fra CXOmatic, Anders Rønnebech fra Mastercard, Tue Søttrup fra Dixa, Jonas Kjær fra Danske Spil og Frederik Nellemann fra GoMore.

Find hele programmet og tilmeld dig allerede i dag til earlybird pris lige her: CXday konference og Awardshow 2021 (danskindustri.dk)

Styrk din faglige profil

E-handel, marketing, B2B salg og kundeoplevelser. Få unik viden og erfaringer gennem nyheder, analyser og events fra specialister, ligesindede handelsvirksomheder og DI Handel hver uge.

Ja tak, giv mig unik viden

Hans-Jacob Philipp
Katrine Jacobi
Skrevet af:

Hans-Jacob Philipp Katrine Jacobi

Relateret indhold