Styrk kunderejsen med tre konkrete krav
Hvordan kan I på en konkret og håndgribelig måde styrke kunderejsen, så den både bliver mere attraktiv for kunderne og mere effektiv for virksomheden, som skal skabe rejsen?
Inden for de seneste år, er der kommet et øget fokus på kunderejsen, og det er der flere gode grunde til.
En af dem er, at kunderejsen er et oplagt redskab for virksomhederne, til at forstå og kende deres kundebasse, og derigennem skabe bedre oplevelser for kunderne, der styrker deres loyalitet.
Søren Bechmann, en af Danmarks førende og mest efterspurgte kunderejseeksperter, peger på tre konkrete krav, virksomheder skal sætte til deres kunderejse. For det første, skal kunderejsen være attraktiv for kunderne, så flere får lyst til og har positive oplevelser med, at begive sig ud på rejsen. For det andet, skal den være effektiv for virksomheden, der skal levere rejsen. Til sidst, bør I overveje, hvordan I kan skabe en kunderejse, der adskiller sig fra jeres konkurrenters.
Tre konkrete krav til den gode kunde rejse:
1. Gør rejsen attraktiv for kunderne
2. Rejsen skal være effektiv for virksomheden
3. Skil jer ud fra konkurrenter
Lad dig inspirere!
Bliv klogere på dine kunder og deres rejse sammen med Søren Bechmann, direktør & partner hos Service Design Institute, til Customer Day d. 10 november 2022.
Tilmeld dig her