DI Rådgiverne Analyser

Hvordan arbejder rådgivervirksomheder med employer branding i 2025?

Employer branding er et afgørende værktøj for at tiltrække og fastholde de mest kvalificerede medarbejdere – også i rådgiverbrancherne. En ny rapport fra DI Rådgiverne og Publico Kommunikation undersøger rådgivervirksomheders strategiske og praktiske tilgang til employer branding. Rapporten giver direktører, ledere og employer branding-specialister ny viden og inspiration til at forbedre deres indsatser, så de kan stå stærkere i konkurrencen om de dygtigste kandidater.

142 rådgivervirksomheder har delt deres erfaringer med employer branding i en ny rapport fra Publico Kommunikation og DI Rådgiverne. Rapporten viser, hvorfor en strategisk tilgang til employer branding er afgørende – og giver indblik i, hvordan virksomheder i branchen arbejder målrettet med at tiltrække og fastholde talenter. Læs med og bliv inspireret til at styrke jeres egen employer branding.

Relateret indhold