Arrangement

Markedsanalysedagen 2024

Er du nysgerrig på fremtidens markedsanalyser? Vil du høre om gode eksempler på brugen af ny teknologi og AI i markedsanalyser, innovative analysemetoder, spændende kundefortællinger og blive inspireret af andre analysekendere? Så kom til Markedsanalysedagen 2024.

Foto: Getty Images

Kom til Markedsanalysedagen 2024 i DI, Industriens Hus den 1. februar 2024 kl. 14.00-17.30  med efterfølgende netværksarrangement kl. 17.30-22.00.

Som deltager får du

  • Spændende oplæg fra danske og udenlandske eksperter og analysekøbere: 
    • Hvordan bruger vi ny teknologi og AI i praksis i markedsanalyser 
    • Hvordan får du indsigt i innovation og de nyeste analysemetoder 
    • Hør om illustrative kundecases og om resultater af markedsanalyser og ny forbrugerindsigt 
  • Networking og videndeling med markedsanalysebranchen, analysekøbere og samarbejdspartnere 
  • En festlig aften med lækker mad og drikke, hygge og musik

Der vil være oplæg på både dansk og engelsk. 

Tilmelding 
Arrangementet er gratis for ansatte i virksomheder, der er slutkunder til analysevirksomhederne.
For repræsentanter fra markedsanalysevirksomheder, mediebureauer og andre, der sælger analyser koster det 600 kr. at deltage. Der bliver opkrævet et no-show fee på 600 kr.
 
Tilmeld dig nu og vær sikker på at få plads.

Program

  • Velkommen

    Velkommen

    Branchedirektør Katrine Ellersgaard Nielsen, DI Rådgiverne og moderator, Jesper Claus Larsen, Founding partner, Opinion & The Other One

  • Welcome from ESOMAR. A Global Outlook on the industry

    Joaquim Bretcha, General Director, ESOMAR

  • Hils på dine bordkolleger

  • ChatGPT, What's All the Fuss?

    Sandy Casey, Senior Vice President of Supply, InnovateMR

  • AI: Turning Hype Into Reality: How the meaningful use of AI will revolutionise the insights industry

    What is AI and how are leading organisations using it to expand their influence and understanding? AI needs responsible curation, a meaningful, unbiased foundation of data, and a critical eye on the output .

    Neha Sharma, Unilever og Leo Meakin, Kantar

  • Borddrøftelser + spørgsmål til oplægsholderne

  • Pause

  • Når meningsmålinger er videnskab

    Kasper Møller Hansen, professor, Københavns Universitet

  • Customer Insight in a highly competitive market

    How to use insights and experimental design to make churning customers change direction once more

    Henrik Johan Nielsen, Head of Market Intelligence at Salling Group

  • Transforming Spaces into Favourite Places

    The story of how a B2B business has embarked on the journey to win the hearts and minds of the consumer.

    Katrine Bruun Nielsen, Senior Group Insights Manager, Velux

  • Borddrøftelse + spørgsmål til oplæg

  • Tak for i dag og praktik ift. aftenprogrammet

  • Aftenarrangement