Arrangement

Markedsanalysedagen 2025

Er du interesseret i markedsanalyser, befolknings- og forbrugerindsigter – og hvordan de bliver brugt af virksomheder og organisationer? Vil du blive inspireret af, hvordan andre bruger forskellige facetter af målinger og nye metoder i deres arbejde? Vil du derudover møde resten af branchen og dens kunder?

Som deltager i Markedsanalysedagen 2025 får du:

  • Spændende oplæg fra danske og udenlandske eksperter og analysekøbere
  • Illustrative eksempler på, hvordan analysemetoder og indsigter bliver brugt til at udvikle kundernes forretning, produkter og organisation
  • Networking og erfaringsudveksling med markedsanalysebranchen, analysekøbere og samarbejdspartnere
  • En festlig aften med networking, lækker mad og drikke samt hygge

Der er oplæg på både dansk og engelsk.

Tilmelding:

Arrangementet er gratis for ansatte i virksomheder, der er slutkunder til analysevirksomhederne. For repræsentanter fra markedsanalysevirksomheder, mediebureauer og andre, der sælger analyser, koster det 600 kr. at deltage. Der bliver opkrævet et no-show fee ved manglende deltagelse uden afbud på 600 kr.
 
Tilmelding sker efter først-til-mølle princippet. Tilmeld dig nu og vær sikker på at få plads.

Maksimalt 10 personer fra hver virksomhed kan tilmelde sig i første omgang. Hvis der viser sig at være plads til flere, så bliver der åbnet herfor på et senere tidspunkt.

Arrangører:

Medarrangører:

Program

  • Velkommen

    Katrine Ellersgaard Nielsen, branchedirektør, DI Rådgiverne
    Jesper Claus Larsen (moderator), Executive Director & Co-Founder common agenda RSV

  • Using Consumption Moments to Segment our Consumers

    Carlsberg Group

    Jenny Syddall, Director of Group Insights and Analytics, Carlsberg Group

  • Unveiling the power of synergy in innovation. Battle of the Titans: Human vs. Machine

    Human8

    Timo Vandemaele, Partner and Head of Western Europe, Human8

  • Seerundersøgelsen som fundament for TV 2s forretningsudvikling

    TV 2

    Annette Tronebæk Thuen, Media Measurement Lead at TV 2 Denmark

  • PAUSE

  • Hvordan fanger vi unge bilisters opmærksomhed?

    Rådet for Sikker Trafik

    Karina Petersen, vicedirektør, Rådet for Sikker Trafik

  • Relevans, uafhængighed og kvalitet

    Rockwool Fonden

    Jan Rose Skaksen, Forskningschef, Professor, Rockwool Fonden

  • Danskernes livskvalitet – Realdanias data og metoder

    Realdania

    Henrik Mahncke, Analysechef, Realdania

  • Fremtidens forbrugertrends

    Lahme

    Julia Lahme, Lahme