Arrangement

Markedsanalysedagen 2021

DI Rådgiverne og ESOMAR inviterer til årets konference for markedsanalysebureauer og købere af markedsanalyser. Vi dykker ned i de nyeste indsigter inden for markedsanalyse og forbrugertrends.

Foto: Getty Images

På  Markedsanalysedagen 2021 giver eksperter dig indsigt i viden og værktøjer om neuromarketing research, erfaring med forudsigelse af adfærd, forbrugertrends i den digitale økonomi og bæredygtighed, så du får inspiration til at komme endnu tættere på dine kunder. 

Du får:

  • Nye trends og inspiration
  • Oplæg, interviews og diskussioner
  • Networking, drinks og snacks

Programmet opdateres løbende herunder.

Program

Oplægsholder

As co-founder and research director at the neuromarketing research agency Unravel Research, Tom uses brain science to answer marketing questions. His areas of expertise include retail, advertising and branding.

Unravel Research

Tom van Bommel

Co-founder

Oplægsholder

Lise Tangen Hansen har over 22 års erfaring inden for marketing og kommunikation fra bureauerne Carat, Vizeum og Ringnes Bryggerier. I dag arbejder hun som COO i Penetrace, et martech-selskab med flere platforme, der beskæftiger sig med indsigter i jobeffekt. Lise vandt titlen som Årets foredragsholder hos den norske annoncørforening i 2018.

Penetrace

Lise Tangen Hansen

COO

Oplægsholder

Michael er professor ved Institut for Statskundskab på Aarhus Universitet og leder af HOPE-projektet. Michael er forsker i politisk psykologi og bruger metoder inden for psykologien til at forstå og forudsige politisk adfærd og politiske holdninger. Et af formålene med HOPE-projektet er at analysere og formidle udviklingen i borgernes adfærd og holdninger under coronapandemien.

HOPE, Aarhus Universitet

Michael Bang Petersen

Professor

Interviewer

Jesper er stifter og ejer af Electica. Han beskæftiger sig med vælgeranalyse, politisk strategi, kommunikation og kampagner. Han har tidligere været analysechef i Socialdemokratiet, direktør i DMA Research og Head of Insights and Behaviour hos Primetime. Jesper er vært på podcasten ”Pollster – en faktabaseret podcast om politik” og en ofte benyttet vælgerekspert i medierne.

Electica

Jesper Claus Larsen

Ejer

Oplægsholder

Arla Foods

Michael Jensen

Director Global Insights