Markedsanalysedagen 2021
DI Rådgiverne og ESOMAR inviterer til årets konference for markedsanalysebureauer og købere af markedsanalyser. Vi dykker ned i de nyeste indsigter inden for markedsanalyse og forbrugertrends.
På Markedsanalysedagen 2021 giver eksperter dig indsigt i viden og værktøjer om neuromarketing research, erfaring med forudsigelse af adfærd, forbrugertrends i den digitale økonomi og bæredygtighed, så du får inspiration til at komme endnu tættere på dine kunder.
Du får:
- Nye trends og inspiration
- Oplæg, interviews og diskussioner
- Networking, drinks og snacks
Programmet opdateres løbende herunder.
Program
-
-
14:40 - 14:55 Snak ved bordene og spørgsmål til oplægsholdere
-
14:55 - 15:30 Pause
-
16:50 - Drinks og snacks
Oplægsholder
As co-founder and research director at the neuromarketing research agency Unravel Research, Tom uses brain science to answer marketing questions. His areas of expertise include retail, advertising and branding.
Unravel Research
Tom van Bommel
Co-founder
Oplægsholder
Lise Tangen Hansen har over 22 års erfaring inden for marketing og kommunikation fra bureauerne Carat, Vizeum og Ringnes Bryggerier. I dag arbejder hun som COO i Penetrace, et martech-selskab med flere platforme, der beskæftiger sig med indsigter i jobeffekt. Lise vandt titlen som Årets foredragsholder hos den norske annoncørforening i 2018.
Penetrace
Lise Tangen Hansen
COO
Oplægsholder
Michael er professor ved Institut for Statskundskab på Aarhus Universitet og leder af HOPE-projektet. Michael er forsker i politisk psykologi og bruger metoder inden for psykologien til at forstå og forudsige politisk adfærd og politiske holdninger. Et af formålene med HOPE-projektet er at analysere og formidle udviklingen i borgernes adfærd og holdninger under coronapandemien.
HOPE, Aarhus Universitet
Michael Bang Petersen
Professor
Interviewer
Jesper er stifter og ejer af Electica. Han beskæftiger sig med vælgeranalyse, politisk strategi, kommunikation og kampagner. Han har tidligere været analysechef i Socialdemokratiet, direktør i DMA Research og Head of Insights and Behaviour hos Primetime. Jesper er vært på podcasten ”Pollster – en faktabaseret podcast om politik” og en ofte benyttet vælgerekspert i medierne.