SKI’s dynamiske indkøbssystem om managementkonsulentydelser 17.13
SKI har netop offentliggjort det dynamiske indkøbssystem 17.13 Managementkonsulentydelser
Virksomheder, der søger om optagelse senest den 27. september 2024 kl. 13.00, er garanterede, at deres ansøgning bliver behandlet, inden indkøbssystemet sættes i drift. Vær opmærksom på, at det derudover er muligt at søge om optag i indkøbssystemet i dets løbetid på 25 år. Disse ansøgninger vil løbende blive behandlet inden for 10 dage.
Det dynamiske indkøbssystem har de samme seks ydelsesområder, som rammeaftale 17.11 Managementsupport:
- Strategi- og organisationsudvikling
- Forretningsprocesser og effektivisering
- Analyser og evaluering
- Systemer og styring
- Human Resources
- Grønne ydelser
Virksomheder, der bliver optaget som leverandører, kan byde på kompetencekøb og opgavekøb hos de offentlige organisationer. For at blive optaget som leverandør i det dynamiske indkøbssystem skal virksomhederne angive to referencer vedrørende leverance af ydelser omfattet af ét af de relevante ydelsesområder. Referencerne skal hver især have en værdi på minimum 100.000 kr.
Ansøgning
Ansøgning sker via dette link, hvor I også kan finde udbudsmaterialet.
Læs mere på SKI’s hjemmeside her.
Informationsmøde
SKI holder et online informationsmøde tirsdag den 3. september 2024 kl. 14.30-15.30 for virksomheder om det dynamiske indkøbssystem og processen for at søge om optagelse. Informationsmødet holdes på Teams. Tilmelding til udbudskonsulent Rune Ramming Laugesen på rura@ski.dk senest den 3. september kl. 9.00. Alle deltagere vil inden mødet modtage en invitation til Teams-mødet.
Tilmeldte virksomheder opfordres til at sende eventuelle spørgsmål på skrift, så SKI kan inkludere svarene i præsentationsmaterialet. Det er herudover også muligt at stille spørgsmål på selve mødet.