DI Rådgiverne

Rådgiverbrancherne gennem kundernes øjne

En kombineret kvalitativ og kvantitativ analyse af danske virksomheders erfaringer, forventninger og faldgruber i samarbejdet med eksterne rådgivere

Rådgivningsbrancherne leverer i dag et bredt spektrum af ydelser – fra markedsanalyse og managementrådgivning til kommunikation og markedsføring. Den vedvarende vækst i branchernes omsætning viser et stærkt behov for eksterne kompetencer, men den teknologiske udvikling, især drevet af kunstig intelligens, rejser et centralt spørgsmål: 

Hvordan sikrer brancherne, at denne positive udvikling fortsætter?

For at belyse dette har DI Rådgiverne og Wilke undersøgt, hvordan rådgivningsbrancherne kan forblive relevante og imødekomme virksomhedernes behov. Rapporten bygger på interviews og en survey blandt over 500 danske virksomheder og giver et indblik i, hvordan virksomheder vælger rådgivere, og hvilke ydelser de vil efterspørge i fremtiden.

For medlemmer

Hent rapporten her

Du kan hente rapporten både i et kort uddrag med de vigtigste pointer opsummeret eller den fulde rapport.

Relateret indhold