Arrangement

DI Service Årsdag 2025

På årsdagen inviterer vi spændende oplægsholdere til at gøre os klogere på en verden og servicebranche i konstant forandring.

I en tid, hvor forandring er en konstant faktor, er det afgørende for servicebranchen at omfavne og tilpasse sig de nyeste trends og tendenser for at forblive konkurrencedygtig.

Vi vil undersøge, hvordan virksomheder inden for servicebranchen kan navigere i et dynamisk landskab, med særligt fokus på de transformative muligheder, som bæredygtighed og digitalisering tilbyder.

Formålet med DI Service Årsdag 2025 er at ruste servicevirksomheder til at være i front, når det kommer til at håndtere og drage fordel af disse forandringer. Vi ønsker at udforske, hvordan servicebranchen kan integrere nye metoder og strategier mere effektivt med det overordnede mål at øge effektiviteten og styrke både medarbejder- og kundetilfredshed.

På dagen vil vi sammen udforske og udfordre, hvordan servicevirksomheder kan udnytte forandringens potentiale til at udvikle forretningen og skabe vækst.

Vi afrunder Årsdagen med en middag på toppen af Industriens Hus for medlemmer af DI Service.

Dagens program

ESG og leverandørperspektivet v. Thomas Steenbech Bomhoff - Novonesis

En stor del af servicebranchen arbejder tæt sammen med virksomheder, der omfattet af rapporteringspligt. Vi får derfor besøg af Thomas Steenbech Bomhoff, Vice President, Global Sustainability & External Engagement, der vil dele, hvordan man kan forberede sig på at komme i betragtning som leverandør til en større virksomhed.

Økonomiske udsigter v. Tine Choi Danielsen, chefstrateg - PFA

Det er urolige tider, men hvordan er fremtidens økonomiske udsigter egentligt? Med Tine Choi Danielsen omfattende ekspertise inden for makroøkonomiske trends og finansmarkeder, vil hun dele sin viden om de globale og danske økonomiske udfordringer og muligheder, som servicebranchen står overfor.

OK 2025 v. direktør Søren Kryhlmand og vicedirektør Niels Grøn - DI

Overenskomsterne er over os. Det er vigtigt, at servicebranchen holder sig opdateret om udviklingen af OK25, da de trufne beslutninger har stor betydning for arbejdsmiljø og virksomhedsdrift. Servicebranchens vigtigste forhandlere kommer og gør os klogere på processen.

Sikkerhed og servicebranchen v. Henrik Breitenbauch, Dekan - Forsvarsakademiet

Henrik Breitenbauch vil tage os igennem den aktuelle sikkerhedsmæssige status i verden og Europa, og belyse de internationale og nationale udfordringer, Danmark står overfor. Han giver indsigt i de sikkerhedsmæssige rammer og udfordringer, som påvirker både den globale og lokale servicebranche, blandt andet hybride trusler, spionage og forsyningssikkerhed.

AI og Service: Fremtidens Muligheder v. Michael Baagø Øhlenschlæger - DI Digital

I de seneste år har AI været et varmt emne i erhvervslivet, og det rejser spørgsmålet: Er det for sent at gå i gang nu? I dette oplæg vil Michael belyse, hvorfor det er afgørende at engagere sig i AI nu, og give en række konkrete tips til hvordan du overvinder de væsentligste udfordringer ved at implementere AI.