Arrangement

Marketing for SMV'er 2019

Velkommen til dette morgenoplæg om hvordan du kan blive skarpere på og få mere ud af jeres online marketing.

Virksomheders tilstedeværelse på nettet har aldrig været vigtigere end i dag - så ved du egentlig hvilke faktorer, der er afgørende for, om en potentiel kunde finder netop din virksomhed online?

Analyser viser at for hver 91 dollar en virksomhed investerer i at skaffe trafik til deres hjemmeside, bruger de kun 1 dollar på at konvertere trafikken til kunder – Er det en god eller dårlig forretning?

På dette seminar får du øjne ude fra og ind på din virksomheds marketingindsatser, så du  bliver opmærksom på, om din markedsføring er en god eller dårlig investering for din forretning.

Du bliver introduceret til Business Model Canvas, som er det ultimative værktøj til at få et samlet overblik over din virksomhed. Du får metoder til at segmentere dine kunder og viden, der hjælper dig til at finde din virksomheds bedste udbytter, som du kan bruge i din markedsføring.

På foredraget får du som deltager:

  • Introduktion til BMC-modellen
  • Segmenteringsmetoder af kunder
  • Teknikker til at finde dine virksomheds vigtigste udbytte
  • Viden om dine kunders adfærd på internettet
  • Viden om forholdet mellem din hjemmeside, dine sociale medier og andre kanaler

Hvad får dine kunder ud af det?

Som deltager vil du efter foredraget få et større overblik over jeres marketingkanaler, og over hvilke indsatser, som er "need to have" og "nice to have", så du i højere grad sikrer, at I bruger jeres marketingkroner på dét, der giver mest værdi for jeres forretning. Derudover får du ny viden om, hvordan du skal tiltrække nye kunder gennem jeres markedsføring.

Hør hvad Christel fortæller om foredraget her: