Webinar

Når arbejdet rykker fast ind i privaten – hvilke regler gælder

Få styr på arbejdsmiljø og personalejura, når hjemmearbejde bliver en fast del af aftalen med din medarbejder.

På webinaret vil der være oplæg fra Kirstine fra Arbejdsmiljø og Jakob fra Personalejura. Du vil kunne få svar på spørgsmål som:

  • Hvilke arbejdsmiljø- og ansættelsesretlige regler gælder?
  • Hvad skriver man i ansættelseskontrakten?
  • Hvad koster det arbejdsgiveren?
  • Skal arbejdsgiver stille skrivebord og -stol eller andet udstyr til rådighed?
  • Har arbejdsgiver ansvar for det psykiske arbejdsmiljø under hjemmearbejdet?

Dette er første webinar i en webinarrække på seks webinarer. 

Webinarrækken ser indtil videre sådan her ud:

Indretning og serviceydelser til fremtidens agile og fleksible arbejdsplads den 25. november
Mere fast aftalt hjemmearbejde skaber behov for ny indretning og nye serviceydelser på arbejdspladsen. Læs om webinaret her:

Sælg og luk aftaler på Teams
Corona har lært os, at vi kan rejse mindre og holde flere møder på Teams. Få inspiration til hvordan du kan gå hele vejen og både sælge og lukke aftaler på Teams.

20 råd til at styrke din virksomheds økonomi i en corona-tid
Mange bække små. Få inspiration til mange små justeringer, som tilsammen kan styrke din virksomheds økonomi og gøre jer mere modstandsdygtige overfor f.eks. afskedigelser

Sådan skaber en CFO maksimal likviditet
Corona har skabt behov for maksimal likviditet. Få inspiration til hvordan du opnår det gennem risikovurdering, early warning signaler og økonomistyring.

Når firmafesten er digital
Selvom julefrokosten i år var aflyst, behøver du ikke undvære at forkæle dine medarbejdere. Hør hvordan andre gør.

Bente Kruckenberg

Praktisk ansvarlig

  • Direkte +45 3377 4626
  • Mobil +45 2191 6921
  • E-mail bekr@di.dk

Camilla Sandfeld

Fagligt ansvarlig

  • Direkte +45 3377 3025
  • Mobil +45 3070 2034
  • E-mail casa@di.dk