Foto: Colorbox

07.04.20 DI Service Nyheder

Gense DI-webinar om offentlige kontrakter under COVID-19

Få overblik over, hvad der gælder for virksomheders kontrakter med offentlige ordregivere under COVID-19.

I dette webinar, som oprindeligt blev afviklet den 27. marts 2020, sætter DI fokus på, hvordan virksomheder kan agere overfor offentlige ordregivere, som de aktuelt har kontrakter med.

Mange virksomheder oplever, at udbredelsen af Corona-virusset/COVID-19 fører til, at offentlige ordregivere ændrer eller opsiger ordrer. Udover at belyse de gældende regler giver DI også forslag til, hvordan virksomheder kan tage dialogen med offentlige ordregivere om ændrede vilkår og behov.

Temaer:

  • Force majeure i igangværende kontrakter
  • Ændringer af igangværende kontrakter
  • Indgåelse af nye kontrakter

Webinaret er relevant for ledere, contract managers og medarbejdere i tilbuds-/ salgsfunktioner, som håndterer kontrakter med offentlige kunder og afgiver tilbud på nye kontrakter.

Oplægsholdere på webinaret er chefkonsulent Laura Svaneklink, DI, samt partner og advokat Jesper Fabricius, Accura.

Gense webinaret her.

Relateret