Servicevirksomheder ud af krisen
Servicevirksomheder fortæller, hvordan de har taklet muligheder og udfordringer under coronakrisen.
Virksomhederne fortæller

Onlinemøder og tættere sammenhold er resultatet af krisen i LF-VAGT
”For os har covid-19 været den omvendte verden. Vi har faktisk øget antallet af vores opgaver, hvilket også har betydet, at vi har måttet ansætte flere folk.”

DareDisrupt: Fremtiden kræver agilitet og digital udvikling i servicevirksomhederne
”Kriser er muligheder. Muligheder for at komme tættere på jeres kunder, for at lære og for at komme ind på nye markeder.”

Svanerent kommer krisen i forkøbet med nye ideer og produktudvidelse
”Vi tager hellere en risiko ved at købe nogle nye produkter end sidde at vente på, hvad der ellers kommer til os.”

Kampen mod ensomhed skal også foregå online
Connec står bag Online Befriender – et univers for videosamtaler mellem frivillige og borgere med ønske til flere sociale relationer. Online Befriender har vist sit værd under corona, hvor mange ældre på plejehjem har følt sig isolerede og ensomme.

I krisetider er grundværdierne det bærende element for Securitas
”Coronakrisen har vist os, at beslutninger ikke behøver blive taget på baggrund af frygt, forsigtighed eller fornuft, men på baggrund af vores værdier”