Styrk din forretning med ny viden om danske oplevelsessegmenter
Få ny viden om dine gæsters medievaner, bookingadfærd, bæredygtighedspræferencer og meget andet, med den nye opdatering af målgruppeværktøjet "Sådan Oplever Danskerne"
I 2021 lancerede DI og Epinion målgruppeværktøjet "Sådan Oplever Danskerne". Målgruppeværktøjet erden mest omfattende kortlægning af danske oplevelsessegmenter og deres præferencer.
Formålet med ”Sådan Oplever Danskerne” var at give danske virksomheder nye indsigter og et bedre afsæt for at skabe oplevelser og service for deres gæster. Siden lanceringen har værktøjet været brugt flittigt af virksomheder og organisationer på tværs af kultur- og oplevelsesindustrien.
For blandt andet at gøre værktøjet mere operationelt indgik DI, Top Attraktioner, Region Midtjylland/Midtjysk Kulturakademi og Epinion tidligere i år et partnerskab, der skulle videreudvikle og opdatere ”Sådan Oplever Danskerne” til en version 2.0.
”Sådan Oplever Danskerne 2.0” er netop blevet lanceret på et livestreamet webinar fra Industriens Hus torsdag den 14. september 2023.
Som noget nyt kortlægger værktøjet blandt andet oplevelsessegmenternes medievaner, bookingadfærd og bæredygtighedspræferencer. Derudover er naturoplevelser blevet en ny del af matchet mellem segmenter og oplevelsestyper.
Hvis du gik glip af livestreamingen, kan du se en optagelse af webinaret her.
Få adgang til rapporten
Er du medlem af DI, kan du få gratis adgang til rapporten. Det samme kan medlemmer hos Top Attraktioner og virksomheder, der enten er i forløb hos Midtjysk Kulturakademi eller kunde hos Epinion. Det er også muligt for ikke-medlemmer at tilkøbe rapporten for 1.500 kr.
Bestil rapporten på denne side.
Workshop i Industriens Hus
I samarbejde med Epinion, afholder DI en workshop om "Sådan Oplever Danskerne 2.0" i Industriens Hus. Det sker den 3. november kl. 10.30-15.00.
Workshoppen bliver tilpasset dit niveau. Så uanset om du er ny eller erfaren bruger af værktøjet, vil du få indgående viden om, hvordan du kan arbejde målgruppeorienteret med strategiudvikling, markedsføring, implementering, analyse eller udvikling af konkrete oplevelsessegmenter.
Ved dagens afslutning vil du gå hjem med en klar handlingsplan for, hvordan du bringer "Sådan Oplever Danskerne 2.0" i spil i din virksomhed.
Læs mere om workshoppen og tilmeld dig her.