Rekordhøj tilfredshed med DI - hvad kan vi gøre bedre?
Aldrig før har så mange DI-medlemmer været så glade for DI. Og hvordan kan vi så blive bedre? Mange efterspørger mere hjælp omkring coronakrisen - særligt med fokus på eksport.
Det er ottende gang, DI har spurgt medlemmerne: Hvor tilfredse er I egentlig med at være medlem hos os? Og hvor godt formår vi at hjælpe jer med det, der er vigtigt?
2.245 – eller flere end nogensinde tidligere – tog sig tid til at svare, da DI i august rakte ud. Og 85 procent – eller flere end nogensinde tidligere – svarer, at de ”meget tilfredse” eller ”tilfredse” med DI.
Dykker man lidt ned i tilfredshedstallene, er det blandt andet DI’s evne til at varetage medlemmernes politiske interesser og evnen til at hjælpe i forbindelse med corona, der er stor tilfredshed med.
Højest er jeres tilfredshed med DI’s personalejuridiske rådgivning.
DI har i år i øvrigt modtaget rekordmange kommentarer i forbindelse med spørgeskemaet – flere end 3.000. Stort og småt – og langt de fleste positive. Særligt hvad angår adgangen til kompetente medarbejdere og rådgivning.
Og hvordan kan DI så bliver bedre, spørger du måske?
I årets medlemstilfredshedsundersøgelse beder I om fortsat hjælp til COVID-19 – der jo desværre langt fra er overstået – og med særligt fokus på eksporten. Her er vi i fuld gang – både på Christiansborg og via vores samarbejde med blandt andre Udenrigsministeriet, ambassaderne og via DI selv.
Har du spørgsmål, ris eller ros til DI, så skriv til redaktion@di.dk