Cases

Få en masse spændende virksomhedscases, som kan give dig inspiration og viden indenfor e-commerce, online markedspladser og salg via webshop

Vi rådgiver dig Nupo har opfundet en model, som de kalder en ”digital franchise model”, hvor distributører styrer den lokale drift, men hvor de er i kontrol og ikke risiker ikke at miste kundedata hvis vejene skulle skilles.

En kosteffektiv eksportvej

Vi rådgiver dig Proshop lukkede butikkerne og satsede alt på onlinesalg. I dag sælger Proshop i otte lande, sender 10.000 pakker afsted om dagen og omsætter for 2,7mia. Hør hvordan i casevideoen her.

Sådan byggede Proshop en supereffektiv forretning

Vi rådgiver dig FTZ går skridtet videre. De har et helt økosystem af services bygget rundt om deres kerneydelser. I centrum er FTZShop, som er den nye kundefokuseret digitale platform.

Hvordan har en digital salgskanal forbedret kunderejsen?

Vi rådgiver dig Seneste nyt på den digitale rejse for Cocohagen er den digitale B2B-markedsplads Faire. Målet er at finde de kunder, man ikke ved er derude. Hør hele historien her.

Sådan ekspanderer Cocohagen hurtigt og nemt i USA

Vi rådgiver dig De er vækstet med cirka 50% siden 2017. Væksten skyldes især god brug af nye digitale salgsveje og vækst gennem e-eksport. Men hvem skal man ansatte, og hvor skal man sælge? Få de gode råd her.

Vækst i et konkurrencetung marked

Vi rådgiver dig Hvordan kan en producent bruge en webshop med salg til forbrugerne til at booste salget hos forhandlerne og til at udvikle mere træfsikre produktlanceringer? Lær mere her.

Sådan undgår man kanalkonflikt

Vi rådgiver dig Det at tilpasse en 188 år gammel virksomhed til moderne e-commerce er ikke kommet af sig selv. Men nu er A.C. Perchs online på verdens største online markedspladser Alibaba og Amazon. Hør hvorfor i casen her.

Hvordan fik de indfriet de internationale ambitioner?

Vi rådgiver dig En ung virksomhed kan integrere sig i de digitale kanaler fra starten, men hvordan griber man det an, når man har en virksomhed med 169 år på bagen? Det har Morsø et godt bud på.

Fra jernstøberi til salg på digitale markedspladser

Vi rådgiver dig Da Satair blev opmærksom på, at to tredjedele af brugerne på hjemmesiden ikke købte noget, reagerede de ved at etablere en markedsplads. Nu er Satair kommet et skridt foran konkurrenterne, hør hvordan i casen her.

Sådan overhalede Satair konkurrenterne

Vi rådgiver dig Hvordan formår man som mejeri at forbedre den digitale købsrejse, uden at man har en webshop hvor man sælger produkter direkte? Lær mere her.

Sådan vil Arla nå forbrugere digitalt

Vi rådgiver dig Copenhagen Cartel har skabt et fællesskab hvor de åbner dørene til deres udviklingsproces, så deres kunder kan give input og være en del af strategien. Lær mere her.

Socialt fællesskab og bølger af forandring