Få kompetencer, inspiration og netværk om e-commerce, e-eksport og social commerce.
07.09.22 • Arrangementer
Hvordan får du online salg, organisationen og marketing til at arbejde i samme retning? Og hvordan omstiller du klassisk salg til online salg? Få indspark til eCom Club og hør, hvordan Dinex er lykkedes med at transformere salget.
22.09.22 • Arrangementer
Hvordan spiller bæredygtighed ind i din e-commerce – fra produktion, markedsføring, emballage, leverandører og levering? Deltag i konferencen og få inspiration fra eksperter og cases.
13.09.22 • DI Fødevarer
90 procent af fødevarerne i De Forenede Arabiske Emirater er importeret. Hør om dine muligheder for e-eksport af fødevarer til de Forenede Arabiske Emirater.
07.10.22 • Arrangementer
Leads kommer ikke af sig selv, så hvordan kommer de? Få svar og inspiration til det, når vi mødes hos Estée Lauder og hører, hvordan en producent skaffet trafik og salg.
25.08.22 •DI Handel •Webinar
Ifølge tal fra DI Handels analyser benytter op til 7 ud af 10 fremstillings- og engrosvirksomheder telefon/e-mail/fax til at modtage ordrer og servicere deres kunder. Og det er der i princippet ikke noget galt med, andet end, at det er meget ressourcekrævende og at kunderne i stigende grad efterspørger løsninger, hvor de nemt og smidigt kan servicere sig selv gennem digitaliserede kundeportaler – DET DIGITALE ORDRE- OG SERVICEKONTOR. Deltag på dette webinar, hvor vi viser, hvordan du digitaliserer en række af de manuelle processer, man finder i næsten alle klassiske danske virksomheder.
30.08.22 •DI Handel •Webinar
Deltag på dette webinar og hør hvordan Danmarks største trailer producent, Variant, supportere deres forhandlere med en kundeportal. Portalen har bl.a. effektiviseret deres ordre- og servicekontor og samtidig øget forhandlernes kundeoplevelse.
31.08.22 •DI Handel •Webinar
Til dette webinar gør vi op med myten om at Facebook og Instagram ikke er relevante marketingkanaler for B2B virksomheder.
01.09.22 •DI Handel •Arrangement
Find guldet i virksomhedens kundedata ved at få det visualiseret og målrettet til de personer, som skal bruge det i en travl hverdag. Og få ny indsigt som grundlaget til fremtidens strategiske beslutninger: Hvilke kunder skal vi satse på? Har vi optimeret vores priser? Hvordan kan vi bedre servicere vores kunder? Hvordan ser vores kontraktpipeline ud?
For at gemme siden som favorit, har vi brug for din e-mail adresse.
Se her, hvordan DI håndterer dine oplysninger