Vores arbejdslyst har skabt det Danmark, vi holder af. Den danske arbejdslyst er noget ganske særligt. Lad os dyrke arbejdslysten – til glæde for den enkelte og vores fælles fremtid.
Det er kommet på mode at tale arbejdet ned. Det er en lille katastrofe og trist i mine øjne. Og jeg vil gerne udfordre det syn på arbejdslivet. Lars Sandahl Sørensen, adm. direktør i DI