Kursus

Hvornår har du sidst talt med alle dine kunder?

I dag søger kunderne selv faglig viden og information – især hos Google, men også når de takker ja til at modtage nyhedsbreve. Og et klik i dit nyhedsbrev er starten på en værdifuld kunderelation. Derfor er e-mail marketing stadig en af de mest effektive ROI kilder, hvor ny teknologi konstant udvikler nye muligheder for styrke kontakten med kunderne.

Målgruppe

Alle med en vis nysgerrighed på sociale medier kan være med, hvad enten du er nybegynder eller har erfaringer med at bruge bl.a. LinkedIn og Facebook.   

Det får du ud af kurset

  • Sådan bliver du top-of-mind hos kunderne
  • Skab mere trafik til dit website og varme leads til din salgsafdeling
  • Det professionelle indtryk anno 2019 – hvad forventer kunderne?
  • Gennemgang af trigger-baserede systemer til marketing automation
  • Opstilling af konkrete og målbare mål, der styrker bundlinjen.

Underviser

Underviser på kurset er Mette Nissen Pedersen, der er partner i Essens Kommunikation.
Hun har igennem de sidste 15 år arbejdet med B2B-marketing primært inden for industrien og den tekniske branche.

Tilmeld dig også

Er I kendte for det I er gode til?

Program

    • 9.00 Check in og let morgenmad

    • 9.30 Velkommen

      Marie Thorsø Kousgaard, Fremstillingsindustrien

    • 9.45 Hvornår har du sidst talt med alle dine kunder? del 1

      Mette Nissen Pedersen, Essens Kommunikation

    • 10.45 Pause

    • 11.00 Hvornår har du sidst talt med alle dine kunder? del 2

      Mette Nissen Pedersen, Essens Kommunikation

    • 12.00 Tak for i dag

      Marie Thorsø Kousgaard, Fremstillingsindustrien

    • 12.10 Frivillig workshop hvor vi kigger på dine sociale medier og får dig i gang

Marie Thorsø Kousgaard

Marie Thorsø Kousgaard

Chefkonsulent

Gitte Frederiksen

Gitte Frederiksen

Koordinator