Viser 1-10 af 53 resultater
08.08.22
Femern Bælt-tunnelen forventes at stå færdig i 2029. Men inden arbejdet for alvor gik i gang på den danske side i 2020 og den tyske side i 2021, er der gået mere end 10 års forarbejde med holdbarhedstest af den beton,…
Mange betonkonstruktioner er overdimensionerede. Det skyldes primært, at det har været for komplekst, tidskrævende og dyrt at lave præcise, statiske beregninger. Med programmet OPTUM CS kan ingeniørerne imidlertid nu med…
14.11.11
Tilbagebetalingstiden for en fast forbindelse over Kattegat fra Vestsjælland til Østjylland. Betonsammensætninger til Femern-forbindelsen. Både besluttede og mere luftige faste forbindelser var i fokus på Dansk…
03.02.22
Nyt fra Betonelement-Foreningen
03.05.21
04.08.21
03.11.21
05.05.22
Nyt fra Betonelement-foreningen
04.02.21