04.04.19 BVT Nyheder

Deltag i BVT og ADVs generalforsamling og vær med på DI Service Årsdag

Den 24. maj samler DI Service servicevirksomhederne til en dag med teknologi i fokus. Samtidig markerer dagen startskuddet til DI Service digitaliseringsindsats, hvis formål er at give din virksomhed konkrete redskaber til, hvordan teknologi kan skabe værdi. Samtidig afholdes generalforsamling i BVT og ADV.

På dagen kommer du til at høre om teknologiens betydning for samfundet og opleve, hvordan servicevirksomheder bruger teknologi i deres arbejde. Du kan også blive klogere på, hvordan teknologi kan skabe arbejdsglæde. Endelig kommer vi til at have en diskussion mellem fagbevægelsen og servicebranchen om, hvordan vi ruster virksomheder og medarbejdere til fremtiden.

I løbet af dagen vil du have mulighed for at finde inspiration til din virksomheds digitale rejse. Du kan bl.a. møde håndplukkede digitale startup virksomheder, der måske står med lige præcis det produkt, der kan hjælpe dig og din virksomhed.

Kom og hør, se og føl, hvordan teknologi påvirker servicevirksomheder.

Alle interesserede er velkomne til at deltage i Årsdagen. På samme dag afholdes foreningernes generalforsamling, der kun er for medlemmer. Generalforsamlingen i BVT finder sted kl. 11.30-12.15 og i ADV afholdes der generalforsamling fra kl. 11-11.30. Medlemmerne i DI Service inviteres desuden til festmiddag om aften kl. 18.00.

Programmet for DI Service Årsdag:

13.00 - Generalforsamling og Valgforum i DI Service

14.00 - Velkommen til DI Service Årsdag 2019
            Formand for DI Service Flemming Bendt, ISS A/S, åbner konferencen i selskab med dagens moderator Cecilie Beck

14.10 - Menneskets plads i en automatiseret verden
            Hør, hvordan teknologi påvirker fremtidens virksomheder, medarbejder og samfund.
            Oplæg af fremtidsforsker, Jesper Bo Jensen, Center for fremtidsforskning og Adm. direktør Stine Von Christierson, Forenede Care A/S

14.40 - Teknologi i servicevirksomheder - få inspiration fra dem, der går foran
            Hør, hvordan servicevirksomheder bruger teknologi til at udføre serviceopgaver, der øger produktiviteten, kvaliteten og kundeoplevelsen.
            Oplæg af Adm. direktør Catja Winther, Partneren og Adm. direktør Henrik Luxhøj, Berendsen Textil Service samt direktør fra G4S (TBC)

15:05 - Pitch fra start-up virksomheder

15.15 - Pause, netværk og forfriskning

16.00 - Sådan kan teknologi skabe arbejdsglæde
            Hør, hvordan teknologi skaber arbejdsglæde for medarbejdere.
            Oplæg af Head og business development, Kristofer Kjellman, Compass Group A/S

16.20 - Hvordan ruster vi servicebranchen til fremtiden
            Hør, hvilke teknologiske trends og tendenser servicebranchen kan bruge i praksis. Og hvordan vi ruster virksomheder og medarbejdere til en fremtid med teknologi.
            Oplæg af Næstformand Nanna Højlund, Fagbevægelsens Hovedorganisation, Formand for Servicebranchens Arbejdsgiverforening (SBA), Adm. direktør Jørgen Utzon, Coor og Adm. direktørRasmus Bie-Olsen, Daredisrupt

17.00 - Tak for i dag

Skrevet af: