BVT markedsføring

For at øge kendskabet til BVT og de professionelle og bæredygtige løsninger, som vores medlemmer tilbyder, har bestyrelsen i BVT taget initiativ til en branding- og salgskampagne.

Kampagnens to niveauer

Det første niveau er et overordnet brandingniveau med en film, der fokuserer på branchens høje faglige og teknologiske niveau. Brandingfilmen har til formål at styrke branchens og medlemmernes generelle omdømme. Filmen er et helt centralt element i kampagnen. 

Det andet niveau er to mere salgsrettede spor for henholdsvis kunder i den offentlige og den private sektor. For hver af de to sektorer er der produceret en række materialer, som kommunikerer de konkrete fordele for hver sektor ved at vælge en professionel vaskeløsning. 

Se kampagnesiden her:  www.erhvervsvaskerierne.dk 

Privat sektor: Professionel vask er en positiv businesscase

Det salgsrettede materiale til den private sektor fokuserer på, at professionel vask er en naturlig del af optimeringen, når det gælder driften af bl.a. detail- og produktionsvirksomheder.

Se testimonial-filmen for den private sektor her:

Offentlig sektor: Professionel vask sikrer hygiejnen

Det salgsrettede materiale til den offentlige sektor fokuserer på, at professionel vask både er godt for miljøet og for hygiejnen og samtidig frigiver ressourcer, så personalet kan koncentrere sig om deres kerneopgaver, pleje af beboere mv.