Fotokredit: Getty Images
06.05.20 Bilbranchen Nyheder

Ny Autotaks-support til Bilbranchens medlemmer

Bilbranchen udbyder i forvejen teknisk support til Autotaks i forbindelse med eksempelvis nedbrud. Som reparationsskader bliver mere komplicerede, bliver Autotaks det også, og derfor har medlemmer efterspurgt faglig support, som nu bliver et fast tilbud til Bilbranchens medlemmer.

Uanset om dit skadesværksted opgør flere hundrede skader om måneden i Autotaks eller om det kun er en håndfuld, er det vigtigt, at hver eneste skadesopgørelse er så korrekt som muligt. Det vil sige, at det tilbud, som bliver sendt til forsikringsselskabet via Autotaks, indeholder alle operationer, materialer mv., som skal til, for at udbedre den pågældende skade.

Derfor har Bilbranchen strikket et tilbud sammen til medlemmer, der ønsker at have faglig support i baghånden, i situationer hvor de lige kunne bruge hjælp til at komme helt i mål med skadesrapporten. Det kan eksempelvis være spørgsmål om, hvilket 1000-nummer der skal bruges til en bestemt operation, hvor en reservedel ligger i Autotaks-systemet eller noget helt tredje, som opstår i løbet af hverdagens arbejde i Autotaks.

Den nye faglige support for Bilbranchens medlemmer vil være et nyt tilbud ved siden af den eksisterende tekniske support, som Autotaks-brugere i Bilbranchen allerede har adgang til. Den faglige support ydes af Takseringshjælp.dk. Her vil dygtige supportmedarbejdere stå til rådighed alle ugens hverdage mellem kl. 08:00 og 16:00, til at besvare medlemmers spørgsmål om Autotaks. På Bilbranchens særlige supportlinje kommer du direkte igennem til en supportmedarbejder, der hurtigt vil hjælpe dig videre.

Læs mere om

Autotaks tilbuddet

Læs mere om

Adgang til Autotaks via Bilbranchen
Kenneth L. Hjorth-Hansen

Kenneth L. Hjorth-Hansen

Chefkonsulent

  • Direkte +45 3377 3302
  • Mobil +45 4141 7791
  • E-mail klhh@di.dk

Relateret indhold