Du behøver ikke få et 12-tal – men du består
Få ro i maven med DI Bilbranchens GDPR-tilbud.
I foråret lancerede DI Bilbranchen et medlemstilbud om en brancherettet GDPR-løsning. De fleste medlemsvirksomheder er på et eller andet niveau i gang med GDPR-arbejdet. Men hvorfor ikke komme helt i mål på en måde, hvor en meget stor del af arbejdet allerede er gjort og hvor virksomheden med en mindre indsats opfylder gældende krav og regler.
ADVODAN og RISMA i en lang årrække samlet erfaring fra den danske bilbranche, og har sammen bygget en GDPR-løsning målrettet danske bilvirksomheder, hvor cirka 80 pct. af arbejdet er klar til implementering. Løsningen kan nemt implementeres hos DI Bilbranchens medlemmer og omfatter også en fast aftale om løbende opfølgning, så tingene ikke sander til.
Derfor er løsningen lavet til bilbranchen og testet af virksomheder i bilbranchen. Det kan godt være en både stor, uoverskuelig og ensom opgave at få ansvaret for virksomhedens behandling af personoplysninger. Med Rismas løsning er meget af arbejdet allerede gjort og du har nogen at sparre med. Systemet er tilpasset netop de arbejdsgange og processer, som findes hos en bilforhandler og branchekendskabet er en stor fordel.
GDPR behøver hverken at være tunge omkostninger, oceaner af ressourcer og administrativt bøvl. Langt hen ad vejen er reglerne bygget på helt almindelig sund fornuft. Risma-løsningen er skåret til i forhold til, hvad der er ”need to do” og ikke ”nice to do”. Det er derfor vi skriver, at det ikke er nødvendigt at score et 12-tal, men at det er helt OK at gå efter blot at bestå.
Du kan forvente, at Risma kontakter din virksomhed for at fortælle om medlemstilbuddet. Tag godt i mod Risma og brug lige et øjeblik på at høre, hvad de kan. Det koster ikke andet end jeres tid.