Fotokredit: Bilbranchen

19.04.21 Bilbranchen Nyheder

Bilbranchens årsdag og generalforsamling 2021 - sæt kryds i kalenderen

I år har vi valgt at afholde Bilbranchens generalforsamling og årsdag på to forskellige datoer. Den ordinære generalforsamling finder sted den 15. juni, og afvikles digitalt lige som sidste år. Selve årsdagen afholdes den 1. september, hvor vi håber at kunne mødes de sædvanlige 300 medlemmer og samarbejdspartnere i Industriens Hus til en faglig og festlig dag.

Bilbranchens generalforsamling
Der afholdes generalforsamling tirsdag den 15. juni 2021, kl. 09:00-10:00. Der udsendes indkaldelse med link til deltagelse i løbet af maj måned.

Bilbranchens årsdag
I år glæder vi os ekstra meget til at invitere vores medlemmer og samarbejdspartnere til årsdag. Dagen afholdes onsdag den 1. september 2021 fra kl. 13:00-19:00 i Industriens Hus. Der vil være oplæg fra ind- og udland, og ikke mindst rig mulighed for at møde kollegerne fra branchen igen. Traditionen tro afsluttes dagen med et lækkert traktement og drinks på tagterrassen.

Vi har savnet jer rigtig meget og vi glæder os til at se jer igen. Hold øje med jeres indbakke i juni måned, hvor vi sender invitationen og programmet ud.

Thomas Møller Sørensen

Branchedirektør