28.04.25 DI Bilbranchen Nyheder

Et styrket brand i en foranderlig tid

Glæd dig til at opleve Thomas Zoëga Ramsøy på DI Bilbranchens årsdag, der med afsæt i den nyeste hjerneforskning vil give deltagerne råd og inspiration til at styrke deres eget brand i en tid, hvor kundeloyalitet er mere flygtig end nogensinde.

Konsolideringen medfører ikke kun færre spillere i branchen. Det har også betydning for den enkelte forhandlers selvforståelse og værdien af sit eget brand.

Når en forhandler, der i årtier har lagt sin identitet i at have solgt det samme bilmærke, pludselig øjner nye muligheder for at sælge andre mærker – eller mister et mærke – står forhandleres brand så styrket eller svækket tilbage?

Ny forskning i forbrugeradfærd viser, at valget af bilmærke og loyaliteten til forhandleren sjældent er rationelt. Valget mellem bilmærke og forhandler kæmper om pladsen i hjernen, men hvem bestemmer i sidste ende, hvor og hvad kunden køber?

For at gøres os klogere, hvordan man som bilforhandler bedre kan navigere i denne komplekse virkelighed, har vi inviteret hjerneforsker, CEO og grundlægger af Neurons, Thomas Zoëga Ramsøy, ind som oplægsholder på årsdagen.

Med afsæt i den nyeste hjerneforskning vil Thomas på årsdagen give deltagerne en forståelse for de redskaber, man som forhandler kan bruge, for at styrke sit eget brand i en tid, hvor mange forhandlere genovervejer deres forretningsmodel, og hvor kundernes loyalitet skifter konstant.

Thomas Zoëga Ramsøy anses for at være blandt de førende forskere inden for anvendt neurovidenskab, forbrugerneurovidenskab og neuromarketing. Han er grundlægger og CEO for Neurons, der blandt andet kombinerer neuroscience og kunstig intelligens til at forudsige forbrugeradfærd. Neurons har gennem tiden hjulpet og rådgivet mange store internationale virksomheder, heraf Polestar, Spotify, Ikea, Google, Vodafone, Meta og Visa.

Vi glæder os til at tage imod ham.

Relateret indhold