Kursus

Er I kendte for det, I er gode til?

I dag ligger den egentlige konkurrence hverken på produkt eller pris, men i at være den leverandør og samarbejdspartner med de bedste kompetencer og de stærkeste kunderelationer. Og så skal man ikke mindst være kendt for det. Derfor er virksomhedens profil vigtigere end nogensinde før – uanset om man er en gammel eller ny virksomhed.

Målgruppe

Alle med en vis nysgerrighed på sociale medier kan være med, hvad enten du er nybegynder eller har erfaringer med at bruge bl.a. LinkedIn og Facebook.   

Kursusindhold og udbytte

  • Glem snakken om produkter – lær at sætte fokus på det, I er gode til.
  • Nej markedet ved ikke, hvad I står for!
  • Få de nye kunders opmærksomhed.
  • Bliv go-to-guy ved at skille jer ud med dokumentation af kompetencer og erfaringer.
  • Fra produkt til løsningssalg - Hvad forventer kunderne anno 2019?
  • Konkrete værktøjer til at undersøge, hvad jeres marketing egentlig er værd.

Underviser

Underviser på kurset er Mette Nissen Pedersen, der er partner i Essens Kommunikation.
Hun har igennem de sidste 15 år arbejdet med B2B-marketing primært inden for industrien og den tekniske branche.

Program

    • 9.00 Check in og let morgenmad

    • 9.30 Velkommen

      Marie Thorsø Kousgaard, Industrisamarbejdet

    • 9.45 Er I kendte for det I er gode til? Del 1

      Mette Nissen Pedersen, Essens Kommunikation

    • 10.45 Pause

    • 11.00 Er I kendte for det I er gode til? Del 2

      Mette Nissen Pedersen, Essens Kommunikation

    • 12.00 Tak for i dag

      Marie Thorsø Kousgaard, Industrisamarbejdet

    • 12.10 Frivillig workshop hvor vi kigger på dine sociale medier og får dig i gang

Marie Thorsø Kousgaard

Konsulent

  • Direkte +45 3377 3366
  • Mobil +45 2830 7006
  • E-mail matk@di.dk

Gitte Frederiksen

Koordinator

  • Direkte +45 3377 3701
  • Mobil +45 2085 0809
  • E-mail gih@di.dk