Arrangement

MR-dagen 2025

Alt er forandret med AI. Hvilke muligheder giver AI os som konsulentbranche? Og hvilke muligheder misser vi, hvis vi som konsulenter bare gør, som vi plejer?

Hvorfor skal du deltage i MR-dagen?  

Få indsigt i hvordan AI ændrer konsulentbranchen fra små til større konsulentvirksomheder - og dine kunders - forretning i 2025 og i fremtiden. 
 
Lær om de nyeste AI-værktøjer og AI-agenter, som er relevante for små og større virksomheder i konsulentbranchen, og få konkrete eksempler på, hvordan værktøjerne kan skabe værdi hos jer i rådgivervirksomhederne i samarbejdet med kunderne. 
 
Hør inspirerende user cases fra små og store konsulentvirksomheder, der allerede har implementeret AI, og få indsigt i casenes udfordringer og succeser.  
 
Deltag i borddrøftelser, hvor du både kan lytte til andres erfaring og dele dine egne erfaringer med at anvende AI på tværs af hele konsulentbranchen.

Formålet med at deltage i dette arrangement er at få en dybere forståelse af, hvordan AI kan anvendes i virksomhederne i konsulentbranchen for at skabe værdi i både mindre og større konsulenthuse.  
 
Deltagerne vil lære om nye AI-værktøjer og få indsigt i de udfordringer og muligheder, som AI bringer med sig.  
 
Arrangementet vil også give mulighed for at netværke med branchekolleger og eksperter, dele erfaringer og få konkrete redskaber til at implementere AI i egen virksomhed og hos kunderne. 

Hvem skal deltage? 

  • Målgruppen er store, mellemstore og særligt små konsulentvirksomheder. 
  • Eventet er særligt for MR medlemsvirksomheder, men er også åbent for andre rådgivervirksomheder med interesse for AI-udviklingen. 

Program

  • Velkomst og introduktion til AI i konsulentbranchen

    Tine Scharf, næstforperson, Managementrådgiverne

  • Hils på dine bordkolleger

    Moderator: Marianne Hjaltelin, CEO & Partner, Lead Agency

  • Key-note

    AI's indvirkning på konsulentbranchen

    Bent Dalager, Partner, Nordic Head of NewTech, KPMG P/S

  • Key-note

    AI værktøjer og økosystemet i 2025

    Tine Skovgaard, Digital Marketing Consultant and AI Lead, No Zebra

  • Borddrøftelser

    Moderator: Marianne Hjaltelin, CEO & Partner, Lead Agency

  • Pause

  • Paneldiskussion

    Faldgruber og etik i AI inkl. lancering af MR nye AI kodeks

    Anne Brink Pedersen, Partner, Bridge Consulting
    Daniel Pedersen Tvangsø, Cyber AI Lead, Deloitte
    Ulrich Tyndeskov, partner, Implement
    Mette Lindgaard, Managing Director & Partner, BCG

    Moderator: Marianne Hjaltelin, CEO & Partner, Lead Agency

  • AI case

    AI iværksætter tager ordet: Hvad kan AI ændre i din arbejdsdag som rådgiver i dag

    Magnus Elgaard Petersen, AI Iværksætter, 2ai ApS

  • AI case

    Generativ AI til optimering af kvalitetssikringsprocessen under gennemgang af krav til offentlige byggeudbud

    Violaine Michel Lange, Director - Technology Consulting, EY Denmark

  • AI case

    AI i produktion: Automatiserede telefonnotater forbedrer kvaliteten og realiserer driftsbesparelser hos Forca

    Jesper Alkestrup, Senior AI Engineer, The Tech Collective – Implement

  • AI case

    WinWin med AI for ledige og virksomheder i Frederiksberg Kommune

    Anette Kjær Sørensen, Centerleder, Center for job- og virksomhedsservice, Frederiksberg Kommune
    Sif Neldeborg, Senior Consultant, Devoteam Management Consulting

  • Borddrøftelse

    Fremtidsperspektiver for AI i konsulentbranchen

    Moderator: Marianne Hjaltelin, CEO & Partner, Lead Agency

  • Afrunding

    Jonas Groes, forperson, Managementrådgiverne

  • Networking med buffet og drinks