26.09.19 MR Nyheder

Hovedpointer fra MR-netværksmøde: Input fra medlemmer og kunderne

Onsdag den 18. september afholdt Managementrådgiverne netværksmøde hos Mindjuice Academy. Mødets fokus var MR-medlemskabets værdiskabelse, og bød blandt andet på møde og dialog med branchens kunder. Se hovedpointer fra dagen i videoen.

Hør hvad en række deltagere fra netværksmødet tager med fra dagen, og hvilken værdi Managementrådgiver netværket tilføjer deres arbejde.

Input fra kunderne:

  • Gør mere ud af præcision i opgaveformuleringen - og evaluér samarbejdet og brug det til fælles læring.
  • Kunderne ønsker både opgaveløsning og udfordring fra konsulenten - men selvfølgelig inden for rammerne af opgaven.
  • Alle kunder er individuelle størrelser, selv om der også er ligheder - men undgå derfor udelukkende at bruge "konceptløsninger".
  • Undgå større udskiftning af rådgivere på et projekt, da kunderne er optaget af et personligt match.

Input fra medlemmerne:

  • God fokus på at vise de gode cases og tale branchen op med gode eksempler – vis den leverede værdi.
  • MR skal i arbejdet med værdiskabelsen for kunderne brobygge mellem de erfaringer, vi som branche opsamler fra f.eks. de offentlige kunder til de private kunder.
  • Branchen som mødested for medlemmer og kunder skal betone indsigt og fakta, der er med til belyse branchens værdiskabelse over for branchens stakeholdere - og mødested for mennesker i branchen.
Skrevet af:

Kathrine Berge