Kom og hør Katja Lohmann, Customer Experience i Tivoli, til SBA’s generalforsamling 2019

Kom til SBA’s generalforsamling og DI Service Årsdag den 24. maj 2019. På SBA’s generalforsamling kommer, Head of Customer Experience i Tivoli Katja Lohmann, og holder et fagligt inspirationsoplæg under overskriften ”Betagende gæsteoplevelser i praksis”. Tilmeld dig og dine lederkollegaer allerede i dag.

Vær med, når SBA holder generalforsamling den 24. maj kl. 10.30-12.00. Efter de formelle punkter på dagsorden vil, Head of Customer Experience i Tivoli Katja Lohmann, i sit inspirationsoplæg fortælle, hvordan Tivoli praktiserer Customer Experience i verdensklasse for deres 4,8 mio. gæster om året. Katja vil blandt andet tale om, hvad det vil sige at tage ansvar for kundernes oplevelser, hvorfor medarbejderne er et af de vigtigste aktiver samt, hvorfor Customer Experience Management er blevet en så afgørende faktor for virksomheder på tværs af brancher. Endelig vil Katja komme med inspiration til, hvordan man arbejder med en helt lavpraktisk tilgang til praktisering af endnu bedre oplevelser for sine kunder.

Efter generalforsamlingen kan du komme til DI Service generalforsamling kl. 13.00 og DI Service Årsdag kl. 14.00- kl. 17.00 under overskriften ’Teknologi, der skaber værdi – mens vi venter på robotterne” Her kan du høre, hvordan andre servicevirksomheder bruger teknologi, og du kan møde digitale startups. Medlemmerne i DI Service inviteres desuden til middag om aften kl. 18.00. Deltagelse til SBA’s generalforsamling er kun for medlemmer af SBA. Generalforsamlingerne, Årsdagen og Årsmødemiddagen er gratis for medlemmer.

Dagsorden og materiale til SBA’s generalforsamling vil blive sendt ud i begyndelsen af april 2019.

Tilmeld dig og dine lederkollegaer allerede i dag: https://www.danskindustri.dk/brancher/di-service/arrangementer-og-netvaerk/arrangementer/di-service-arsdag-19/

Katja Lohmann Tivoli